Miskraam of toch niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door C1983, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C1983

C1983 Lid

21 jan 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moe ben ik ook, heel erg.. Misselijkheid nog niet gehad. Wel die krampjes weer sinds ik geen bloed meer verlies.

Met het plannen ed ben ik nog niet bezig, maar dat komt meer omdat ik eerst de volgende echo af wil wachten.

Leeft je mannetje een beetje met je mee?

2. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Het liefste wacht ik geduldig af en ben ik er verder niet te veel mee bezig tot we meer zekerheid hebben... Maaaaar dat gaat natuurlijk niet! Dus ik ben stiekem al aan het rond kijken voor van alles.

En ja hoor, hij is heel erg lief. Gelukkig! Als dat nu al niet zo was zag het er niet goed uit ;)

Trouwens, ik kwam er gister achter dat ik bij 2 verschillende calculators 2 verschillende data kreeg mbt uitgeteld zijn..
    Weet jij zo welke datum ze precies aanhouden?
    Is het de eerste dag van laatste menstruatie of laatste?

Mijn eerste was namelijk de 16e, dus dan zou ik al wat verder zijn.. Verwarrenddd!

3. C1983

C1983 Lid

21 jan 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijft ook wel leuk om al die kleine dingetjes te zien en kamertjes te kijken. Er is ook zoveel keus.

Maar hier op de site staat ook een goede calculator. Je moet de eerste dag van de laatste menstruatie pakken. In mijn geval 17 dec ;). Bevrucht met de kerst, heb een cyclus van 24/25 dagen, en uitgeteld op 19 sept.

4. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Mijn eerste dag was 16 dec! Beetje ongeregelde cyclus dus ik heb 28 dagen aangehouden. :) Wat toevallig allemaal.

Heb je verder nog ergens last van gehad? Ik mag morgen naar de VK. Hopelijk krijg ik een echo om ons spruitje voor het eerst te zien. Beetje afwachten aangezien et hier in zweden net allemaal wat anders gaat.

5. C1983

C1983 Lid

21 jan 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend JoyJoy. Laat je ons weten hoe het was?

Volgens mij zijn er nog meer van dit topic toch die deze week ook hun 1e of 2e echo hebben?

Ik zal eigenlijk gisteren de 7 weken echo hebben, maar die moest ik verzetten naar donderdag.
    Met 4 weken doormiddel van echo te weten gekomen dat ik zwanger ben, 2 weken later bloeding gehad en nu dus al bijna 3 weken in spanning om te weten of het zich goed ontwikkeld in me buik.
    Helaas moet ik wel zeggen dat me kwaaltjes iets minder zijn geworden. Nog wel veel moe en rommelende maag, vooral als ik stil zit of lig en af en toe wat krampen, maar het gevoel van zwanger zijn is na die bloeding wel minder geworden....

6. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Het was toch een miskraam :( VK zag het gister.. :(

7. C1983

C1983 Lid

21 jan 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajjjj balen. Op naar de volgende.

Ik mag morgen, vet spannend...

8. logo

logo Niet meer actief

Wat vervelend. Heel veel sterkte!
    Zelf heb ik o.a. twee miskramen in een prille zwangerschap meegemaakt. Ik had bloedverlies en in het begin rugpijn. Later kreeg ik meer bloedverlies en krampen.

Liefs
    Petra

Deel Deze Pagina