Miskraam, of toch niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door daantjedubbel, 14 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    Om 12uur. Zitten nu in de wachtkamer. ..
    Hoe is het bij jou gegaan daantje?

2. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Lieve dames, ik heb een prachtig hartje zien kloppen! Ik ben nu 6w6d en mijn kleintje is bijna 1 cm groot :)
    Ik ben zo ontzettend opgelucht. En blij dat mijn voorgevoel uiteindelijk toch klopte...
    De reden dat ik een bloeding heb gehad is omdat het er uit ziet dat het er 2 zijn geweest. Bizar hoor, dit allemaal... het dringt nog niet helemaal door, maar ben wel ontzettend dankbaar!!

An, wat naar om te horen dat je zo'n nare avond hebt gehad! Hoe is het vandaag bij jou gegaan?? Ik ben ontzettend benieuwd en hoop zo met je mee dat alles goed is!!!

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Wat fijn daantje!! Gefeliciteerd

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw super Daantje!

5. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    Daantje van harte gefeliciteerd!
    Ik heb ook zojuist een kloppend hartje gezien! En ben ook 6+6! Haha lopen we precies gelijk! !!
    Ik ben heel erg opgelucht maar het dringt nog niet helemaal door!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw meiden wat goed dit! Ja dit is nu een omschakeling he...

7. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Daantje en an wat fijn voor jullie!
    Ik hen hier meegelezen want zit zelf ook in dezelfde situatie (nu 6 weken 4 dagen). Afgelopen woensdag met 5w5d bloedverlies en heb vrijdag bloed geprikt en vandaag weer een het hcg is gestegen! Nu nog een week en een dag afwachten op mijn echo van aanstaande woensdag...pfff wat duurt dat nog lang maar deze stijging daar wordt ik toch iets positiever van. En helemaal om zulke berichten te lezen zoals die van jullie!

8. Emmanuel

Emmanuel Actief lid

18 mrt 2014
    113
    0
    0
    Daantje wat fijn dat het toch nog goed is! Wel apart dat het mogelijk een tweeling was! Hopelijk blijft deze de komende 34 wkn. rustig zitten. Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

9. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    Disi was spannend zeg! Weet precies hoe je je voelt! De spanning is niet om te houden. Al moet ik zeggen dat ik naar mate de dagen vorderden ik rustiger werd tot de avond ervoor en vandaag stond ik te trillen op mn benen van de spanning.
    Hopelijk kan je ook wat rustiger worden en dan woensdag een kloppend hartje!! wachten duurt alleen zo lang!!sterkte!!

10. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Wow! Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Super nieuws hier! Gefeliciteerd

12. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Wat fijn meiden, gefeliciteerd!

13. Ekua85

Ekua85 Lid

25 mrt 2014
    24
    0
    0
    Hengelo
    Lees dit topic nu pas maar echt precies hetzelfde als wat er bij mij gebeurd is, het gebeurt toch vaker dan je denkt :)
    Van harte dames! Geniet er volop van!

14. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Wow super!! Gefeliciteerd Daantje en An!!!

15. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Allemaal bedankt voor de lieve reacties! Ik kan het nog steeds amper bevatten. Ik ben zo ontzettend blij! :) ik durf nu wat meer te genieten en dat doe ik ook 100%! Wat een wondertje.
    Aan de ene kant ben ik ook een klein beetje verdrietig, aangezien de bloeding die ik gehad heb hoogstwaarschijnlijk het broertje of zusje van mijn frummeltje was. Op de echo konden we duidelijk een tweede zwarte 'holte' zien, links van mijn kleintje. Ik kan zelf anders ook niet verklaren wat dat is, zeker niet icm die bloeding. Maar ik ben heel dankbaar dat er nog een kleintje zit, en daar richt ik me nu ook op. Ik geniet ten volste :)

An, wat super!!!! Jij ook van harte gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws allemaal in een dag! Is het al een beetje tot je doorgedrongen? En kun je nu ook wat meer genieten? Geweldig hè, dit. Hebben ze bij jou nog kunnen zeggen waar jouw bloeding vandaan kwam?
    Geniet ervan hè!! En wat grappig dat we allebei precies gelijk lopen nu. Dus jij bent dan ook 9 december uitgerekend, of niet? :)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het zou ook nog een hematoom kunnen zijn he .. Heeft de gyn daar niks over gezegd?

17. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Nope, ben sowieso nog niet bij de gyn geweest en ook nog niet bij de VK (dat zou deze week zijn maar is toen geannuleerd toen die bloeding kwam). De dame die de echo deed zei dat het heel goed mogelijk was dat er aanvankelijk dus sprake was van een tweeling, maar dat kon ze niet bevestigen. Hoop voor mijn eigen gemoedstoestand dat we nog wel kunnen achterhalen wat/waardoor die bloeding geweest is. Maar misschien kan dat wel niet, en dan leg ik me er ook maar bij neer :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waar heb je je echo laten maken dan? Een echobureau mag zo'n uitspraken helemaal niet doen;)

19. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Oh echt? Haha, dat wist ik niet. Ik heb mijn echo's laten maken op locatie bij de verloskundige.
    Daar kom ik trouwens net vandaan, de afspraak die ik voor vandaag had bleek nog te staan. Heb nu ongeveer 80 folders te lezen :)

20. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Bij mij was de tweede zwarte holte idd een hematoom. Was met 8 weken even groot als de vruchtzak van het beebje. Toen zei de vk nog dat het net een tweede vruchtzak leek. Maar goed, dat was het in mijn geval dus niet.

Deel Deze Pagina