Nee daarom ... Op deze manier komen er verhalen die misschien helemaal niet waar zijn, een deskundig persoon kan zo'n uitspraak doen
Een gyn of vk Ik zou zeker even morgen je vk bellen voor een echo...een hematoom kán gevaarlijk zijn...
Idd gewoon even de vk of gynaecoloog bellen. Dan heb je daar maar uitsluitsel over. Of misschien krijg je nog wel een echo in het zekerhuis voor de zekerheid. Kan je nog een keer jullie wondertje zien Ik heb een echo in het ziekenhuis gehad. Hier had ik sowieso al een echo gepland staan ivm met mn vorige ma. Mijn arts zei dat er heel veel redenen zijn waardoor je een bloeding kan krijgen maar dat ze niet kon zeggen waardoor het bij mij kwam en dat het vaker gebeurd. Ik ben heel blij maar ook nog steeds wel een beetje bang. Elke keer als ik naar de wc moet durf ik bijna niet te kijken...Ga wel nu proberen te genieten van het idee dat ik zwanger ben. En proberen vertrouwen te krijgen in mn eigen lichaam. Maar vind het wel lastig. Op mijn echo foto stond 10 december uitgerekend....bijzonder....
Zo, tijdje niet gereageerd, veel hectiek etc, je kent het wel Even een update: vandaag de termijnecho gehad, alles was prachtig in orde! Heb niet meer nagevraagd over wat die donkere plek nou was, heb ze er vandaag ook niet meer over gehoord en er was ook niets meer van te zien. Ik ben nu definitief vastgesteld op 10 weken, dus ik ben uitgerekend op 10 december Ik ben soms nog steeds wel angstig, en met plassen betrap ik mezelf erop dat ik toch weer opgelucht ben elke keer dat alles er normaal uit ziet, maar ik kan wel van mijn zwangerschap genieten en ik kan de grootste zorgen loslaten. Het scheelt ook echt dat ik inmiddels in week 10 zit en dus de meest kritieke fase al doorstaan heb. Nog 2 weken voordat we het bericht over ons wondertje met de buitenwereld mogen delen!