Wanneer ongesteld na curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mimi86, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi86

mimi86 Lid

13 mrt 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve allemaal,Ik heb helaas op 8 april een curettage gehad na 11 weken zwangerschap, dit is mijn 2e miskraam in 4 maand tijd, nu heb ik van de gyn na de curettage een pilstrip ontvangen die ik gedurende 1 strip slikken moest ivm harder, steviger worden van baarmoederwand, ben vorige week gestopt met de pil en nu vraag ik mij af wanneer ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maak me toch wel wat zorgen! Ik heb afgelopen vrijdagavond wel wat buikkrampjes gehad en een klein beetje bruin bloedverlies gehad maar het heeft niet doorgezet. Is dit normaal dat het uitblijven van de menstruatie langer duurt? Ik kijk uit naar jullie reacties! Alvast badankt xx

2. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit op dit moment met dezelfde vraag, 23 april miskraam vorige week curettage. Maar ik begrijp wel een beetje dat dit bij iedereen anders is :s misschien contact opnemen met je huisarts of gynaecoloog? Zal ik uiteindelijk ook doen als het te lang duurt..

3. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 7 april een curettage gehad, geen pil gebruikt hierna en ben ook nog altijd aan het wachten op mijn menstruatie. Ik heb vorige week wel wat roze afscheiding gehad, die later wat bruinig werd. Alleen bij het afvegen, heb hier geen maandverband/tampon voor hoeven gebruiken. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben doe ik een test omdat ik volgende week op vakantie ga.

Bij mij zeiden ze dat het heel normaal was als het 6 weken zou duren, maargoed ik heb geen pil geslikt en je zou natuurlijk een onttrekkingsbloeding verwachten..

Het blijft dus ff spannend..
    grs Miss86

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik werd 25dg na curettage weer ongesteld.

Sterke!:(

5. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begin nu te twijfelen 3 weken geleden miskraam gehad vruchtje was weg vorige week donderdag curettage vanwege aanwezige placenta, minimaal gebloed geen buikpijn. Maar heb nu mijn oude vertrouwde ongesteldheids buikpijn en ook het gevoel dat ik meer bloed, stelt nog niet veel voor, begin van mijn normale ongesteldheid is ook zo. Zou ik nu al ongesteld kunnen worden? Als het morgen nog zo is bel ik toch even mijn huisarts, is toch wel snel??

Deel Deze Pagina