Hoi dames, even een onsmakelijk onderwerp maar het hielp bij mij zo goed dat ik het toch even wil delen. Ik had al een paar dagen geen stoelgang, en flinke obstipatie met uiteindelijk buikpijn. Heb toen bij de Appie van die gedroogde abrikoosjes (gewelde abrikoosjes) gehaald en er flink wat gegeten, en er veel water bij gedronken. Uurtje later probleem verholpen Sorry ladies! Maar wie weet helpt het bij iemand anders ook zo goed haha
Dank je, ga het morgen gelijk halen. Zit nu aan de roosvicee laxo.. Niks helpt, en mn buik staat zo strak! Pfff
ik zou zeggen roosvicee laxo! Helpt bij mij echt ontzettend goed! Maar denk dat het bij iedereen weer anders is!
Wat bij mij tegenwoordig echt de oplossing is, elke dag volkoren ontbijtkoek! Ik kon ik keer in de 3 dagen, nu elke dag! 1 dag vergeten vorige week, meteen weer buikpijn en niet kunnen....
Ik gebruikte ook olijfolie, maar dan gewoon door het avondeten elke dag, werkte prima. En nog gezond ook.
De ontbijtkoek helpt niet bij iedereen volgens mijn diëtiste... Soms kan het ook voor extra verstopping zorgen. Dus ik zou het uitproberen en kijken of het een oplossing is. Hier gebruik ik ook Roosvicee Laxo en dat werkt prima!
Ik eet elke ochtend yoghurt met müsli en gebroken lijnzaad (zonnatura) en fruit.. Heb ook geen last meer van aambeien
Ik heb al jaren obstipatie en had het in mijn zwangerschap ook weer heel erg. Wat supergoed helpt: Tarwezemelen!! Dit doe je in de joghurt met eventueel wat muesli ofzo en ik moet dan altijd 1 a 2 uur later flink naar de wc en meteen alles van de dag daarvoor is er uit! Dit werkt voor mij al jaren en als ik het een dag oversla dan zitten mijn darmen meteen verstopt. Te koop in supermarkt in biologische schap.
Dank voor de tip! Kiwi, lijnzaad en yakult (er bestaat ook light..!!) doen hier wonderen.. Ben nu op vakantie en raak zonder m'n voorraad direct van slag
bij mij hielp ook echt nietssssss , totdat ik de poeder zakjes kreeg van de gyno ging er eerst mega aan de diarree van door al die opgebouwde rotzooi binnen ihiih en daarna heeeeeeeeeeeeee weer goed ,, zo nu en da heb ik er nog last van en neem ik weer een zakje
Ik heb nu weer lijnzaad gehaald. voor ik zwanger werd hielp dat altijd goed, in het begin had ik niet zo'n last maar nu de kleine gedraaid is, wordt het weer moeilijker. Hij legt vast knopen in mn darmen ofzo... dus ik ga ook weer aan de lijnzaad...
Super.. Ga ik proberen. Ik ga al 22 weken 1 keer in de vijf dagen. Ik geen geen.zoetigheid of melkproducten verdragen en de laxo staat ongebruikt in dr kast!
Ik eet s' morgens idd peperkoek, drink al jaren een shake van herbalife als ontbijt, kiwi's en pruimen, en als het echt erg is n glaasje lax idd sinds dien kan ik weer goed gelukkig