Na een aantal slopende weken van onzekerheid wel of niet goed zwanger bleek op 13-2 dat het echt niet goed was (had al bloedverlies sinds 18-1) Pillen gekregen en het moest eruit komen, dit gebeurde niet maar op de controle echo op 21-2 was er geen vruchtzakje meer te zien (eerdere echo's wel). Na al die weken had ik wel nog altijd bloedverlies en dus kreeg ik half maart een kuur provera. Het bloedden stopte op 16-3 tijdens de provera kuur, de laatste provera pil heb ik 19-3 genomen. Sinds dien geen bloed meer gezien, super fijn natuurlijk na twee maanden non stop bloedverlies. Maar ik wil nu ook naar de toekomst kijken en ben benieuwd waarneer ik zal gaan menstrueren. ik heb wel wat buikpijn af en toe en soms lijkt dat op eisprong "pijn" Ik moet twee menstruaties afwachten voor we überhaupt verder mogen dus ik hoop dat het snel komt.
allereerst sterkte, ik ben 3 november gecuretteerd na een missed abortion met 10 weken. Ik heb 3 december een ovulatietest gedaan omdat ik wat pijn in me buik had en deze was knalpositief en 2 weken later had ik een positieve zwangerschapstest. Ik heb 3.5 week hele kleine beetjes gebloed na de curettage.