Hoi, Ik heb een miskraam gehad donderdag. Net een test gedaan maar die was nog wel heel erg positief. Ik vraag me af wanneer dat minder zou moeten zijn? Hij lijkt wel positiever dan voor de miskraam. Morgen moet ik zo ie zo de verloskundige bellen voor een afspraak voor een echo om te kijken of alles weg is.. ben erg benieuwd!
Hoi Tasjaaa, wat vreselijk een miskraam! Ik heb drie vroege miskramen gehad en ik testte na een dag of 5 negatief.. Maar volgens mij verschilt het per persoon en hoe ver je bent in de zwangerschap. Sterkte meid!
Ik had zn 7 a 8 weken moeten zijn. Toen ik een echo kreeg bleek er een kleine zwangerschaps ring aanwezig te zijn die 4 a 5 weken groot was. Dus ja beetje moeilijk te zeggen. Ik heb 2 grote vlinke dingen verloren.. waarvan 1 leek ik een oogje te zien.. het was voor mij de 1e x dat ik een miskraam heb gehad.
Kan best wel even duren helaas.. 25 april klopte t hartje niet meer, 1 mei vruchtje verloren en 15 mei testte ik met clear blue zwanger 1-2 weken Heel dubbel allemaal.. sterkte!
Ik heb een curretage gehad na 9 weken, na 3 weken was mijn test weer wit. Kan even duren dus. Veel sterkte!!
Hier een curettage gehad op 9+4. Ik testte zo'n 2,5 a 3 weken hierna weer omo wit. Dikke kans dus dat het nog even duurt. Heel veel sterkte!
Hier curretage na 10 weken. Na 5 weken pas omo witte test... Het kan helaas dus wel even duren. Sterkte!
HCG verschijnt het eerst in je bloed, en dan pas in je urine. Het verdwijnt ook het eerst uit het bloed en dan pas uit de urine. Dus het kan zijn dat je nog positief test terwijl het HCG al even uit je bloed is.