Hallo, Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.. weet het even niet meer... Zou eigenlijk 26 dec ongesteld moeten worden. Dit begon al op de 24e met wat roze verlies wat het afvegen, de volgende dag veel rood bloed. Geen stolsels oid echt alleenveel bloed. Dag erna weer wat minder en nu vandaag ook niet veel alleen wat bruin bloed. Had in week 3 het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.. zeer gevoelige borsten (wat ik normaal absoluut niet heb!) Sinds vandaag heb ik een soort van spierpijn onder in mn buik. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt...
Hoelang ben je al van de pil af? Ik had de eerste ronde ook gevoelige borsten en daarna niet meer gehad tot ik zwanger was. Helaas heb ik net een miskraam gehad. Succes meid!
Al een hele tijd, slik 'm al een jaar niet meer denk ik. Vind het echt vreemd... Miss morgen toch maar een testje er aan wagen. Dat gevoel in m'n buik is zo raar.. alsof ik heel erg spierpijn heb terwijl ik niets geks gedaan heb. Verder helemaal geen pijn ofzo, ook niet gehad tijdens het bloeden. Normaal voel ik altijd wel wann ik ongesteld word maar dat was nu ook niet zo. 'T blijft vreemd... Edit: sterkte!