Hoe lang zou het duren?

Discussion in 'Miskraam' started by Wedny, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wedny

Wedny Lid

Aug 16, 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Wedny, Oct 8, 2010
    Last edited: Oct 8, 2010
    Hallo allemaal,

ik ben vandaag 8 weken en 1 dag zwanger volgens de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. 15 Juli heb ik een curretage gehad.
    En mocht dus weer even blij zijn zo snel zwanger te zijn geworden.
    Alleen was met onze echo afgelopen dinsdag gauw duidelijk dat het weer niet goed is. Omze verloskundige kon geen vruchtje vinden alleen een mooi gevulde baarmoeder met in de verte een vruchtzakje. Ik heb 2 weken terug donkerbruin bloed verlies gehad. En dus weer erg geschrokken ivm de eerste miskraam.
    Deze hele week voel ik me ook echt weer heel erg zwanger misselijk als een gek echt heel bizar allemaal.
    Vandaag zijn we bij de gyn geweest en die heeft ook weer een inwendige echo gemaakt. Daar zagen we een heel klein 'vruchtje' van 4 mm......
    En de baarmoeder was ook vreemd van vorm soort banaan. Dinsdag was het nog een mooie grote sinaas appel!
    Omdat ik verder geen bloedverlies heb moeten we nu afwachten tot de miskraam zelf op gang komt..
    Donderdag hebben we weer een echo. En mocht er dan nog niets zijn gebeurd kijken we verder.
    Het is stom want ik weet dat het niet goed zit.
    Maar toch houd je die 0,01 % kans in je achtehoofd dat het misschien nog wel goed is! Maar dat is het gewoon weg niet.
    Onze gyn wou ook (nog) niet curreteren omdat dat teveel schade aan de baarmoeder zou opleveren.
    We wachten het dus maar af. Maar vind het allemaal wel moeilijk.
    Hoe lang zou het gaan duren? Of is er ergens nog hoop?
    Nee ik weet het, het is afwachten.

Ik wou mijn verhaal graag even kwijt.

2. Violet32

Violet32 Bekend lid

Feb 4, 2009
    677
    0
    0
    Hey meid,
    Geen ervaring hiermee maar wil je wel ff sterkte wensen het is gewoon vreselijk om zo in onzekerheid te zitten.
    Ik zou me ook nog vasthouden aan die 0,01 hoor!
    sterkte!

3. Wedny

Wedny Lid

Aug 16, 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel. Vandaag voel ik me wat anders en heb een beetje lichtroze slijm dus denk dat het onderweg is! We wachten het weer af.

4. Wedny

Wedny Lid

Aug 16, 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update: vandaag weer bij de gyn geweest.
    We hebben een echo gehad en het was niets veranderd.
    Dus besloten om met pillen te hopen dat het op gang komt.
    Ik denk laat het de meelezers even weten!

5. Lex

Lex Bekend lid

Oct 11, 2010
    517
    0
    0
    Hi Wedny
    Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt.
    Het was bij mij weliswaar mijn eerste miskraam, maar verloop is vergelijkbaar. Na 9k kreeg ik bloedverlies, echo gehad, waarop wel een klein vruchtje te zien was, maar pas 6wk. Toen naar huis gestuurd, met diezelfde hoop. Maar stiekem wist ik wel dat het niet goed was. In die week kwam het bij mij gedeeltelijk vanzelf. Op de echo bleek dat niet alles eruit was. Ook aan de pillen. Die hebben bij mij echter niets gedaan dus weer een week later alsnog een curretage. Ik hoop dat bij jou de pillen hun werk doen! Het is al klote dat je een mk hebt, maar als het dan ook nog zolang duurt voordat het echt voorbij is, is helemaal vervelend!
    In ieder geval heel veel sterkte en hoop voor je dat het nu snel achter de rug is (lichamelijk dan)

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Hé Wedny, helaas dus toch écht niet goed. Veel sterkte de komende tijd!

7. Wedny

Wedny Lid

Aug 16, 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren avond net na 22.00 is het er uit gekomen.
    Gelukkig niet heel veel pijn gehad.
    Nu hopen dat alles schoon is en dat we na donderdag(afspraak gyn) weer verder kunnen. In de zin van even bijtanken psygisch en lichaamlijk.

8. Wedny

Wedny Lid

Aug 16, 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag weer even aan het werk geweest.
    Ik wou graag de hele dag weer proberen maar helaas kreeg ik buikpijn en begon ik weer meer te vloeien en ben ik dus naar huis gegaan.
    Ik ben zo benieuwd wat we donderdag aantreffen!!
    Eigenlijk kan ik het nu nog niet afsluiten! Het is zo gek allemaal.
    Ik weet dat het eruit is en voel me ook niet meer zwanger.
    Maar door het vloeien en de buikpijn wil ik weten hoe het er van binnen uitziet. Schoon of niet.
    Nou ja ik hoop weer dat het gauw donderdag is.
    Zijn hier ook meiden die zo lang bleven vloeien na het gebruik van de medicijnen ??

9. Gonca

Gonca Bekend lid

Oct 27, 2009
    743
    0
    0
    Hey meid,

Ik hoop dat je echo morgen mooi en schoon is.
    Ik had vandaag na controle echo, en bij mij was het gewoon netjes schoon.
    Vorig week woensdag had ik mijn miskraam, en mijn bloedig is gisteren gestopt, alleen vandaag nog beetje bruinverlies.

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

wedny wat super naar voor jullie. Ik heb een beetje hetzelfde gehad helaas is het er bij mij niet vanzelf uitgekomen.
    neem de tijd begin niet te snel weer met het leven van elke dag maar neem de tijd om na te denken en geef je lijf ook de tijd om weer aan te sterken.
    1 keer is al super erg maar 2 keer is helemaal kut

11. Wedny

Wedny Lid

Aug 16, 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel.
    Ik moest helaas toch nog een (na) curretage.
    Gelukkig is die gisteren gebeurd.
    De ingreep is goed verlopen. Moest wel even wachten om weer naar huis want bleef na de oingreep vloeien.
    Gelukkig kwam er toen nog een vrij groot stolsel na het plassen eruit en is het bloeden minder geworden en mocht ik gisteren avond gewoon thuis slapen.
    Ik ben vandaag lekker alleen met de hond thuis dus kan me lekker op de bank vermaken en vind het vandaag wel even lekker.
    Morgen is mijn manneke vrij dus dan heb ik het weekend lekker mijn vent om me heen.
    Ik weet dat wij heel graag kids willen.
    Maar dit jaar gaan we het echt niet weer proberen.
    In het afgelopen halfjaar 2 miskramen en 2 curetages is voor een menselijk lichaam wel heel veel. Dus nu ga ik lekker opknappen en hoop dat we toch gauw eens een goede zwangerschap mogen.
    Maar voor nu lekker bijkomen.
    Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes, vind ik erg fijn.:)

Share This Page