Hallo Afgelopen zaterdagnacht werd ik wakker met enorme pijn in mijn linkerzij. Dit had ik vorige week vrijdag ook al en beide keren kwam er ontlasting uit. Hierdoor zakte de pijn af. (heb behoorlijk last van obstipatie). Nu heb ik vanaf zaterdagnacht wel pijnlijke liezen, schaambeen, af en toe binnen in vagina, irritante steekjes door mn buik (niet pijnlijk, alleen irritant) en met vlagen menstruatiepijn in mijn rug. Is dit nog een nasleep van de kramp van zaterdagnacht of kan het ook goed wat anders zijn? Na vorige vrijdag zit ik in de ziektewet (nu meer dan een week) omdat die pijnlijke plekken en obstipatie ook harde buiken gaf. Deze zijn nu wat afgezakt. Hier heb ik alleen nog last van wanneer ik van stoel ofsta of uit bed. Ons kindje is erg beweeglijk, lijkt steeds beweeglijker te worden. Ik zou heel graag morgen weer aan het werk willen. Ik werk in de zorg, gehandicapte kinderen. Hier werk ik alleen nog maar op de begeleidingsgroep zodat ik geen zwaar lichamelijk werk meer hoef te doen. Kan het kwaad om weer aan het werk te gaan, omdat ik nog veel last heb van bandenpijn en pijnlijke liezen (zeg maar vanaf linker lies onderlangs naar mijn rechter lies en alles wat daar tussenin zit, onderaan) Ik maak tijdens het werken en boodschappen doen ed een ondersteunende buikband. Snapt u het nog?? haha Ik hoop dat u mij hier antwoord op kan geven. Groetjes Bianca
Hoi bianca. En wat heb je gedaan? ben je gaan werken? Het is voor ons lastig om te beslissen of je wel of niet moet gaan werken. Je kan het zelf het beste zeggen, jij voelt wat jij voelt. Ik zou zeggen gewoon proberen, je merkt het snel genoeg of het niet gaat. Pijnlijke banden kunnen geen kwaad maar als je veel harde buiken hebt is dit vervelend. Ik zou op het werk zeker de buikband dragen als je daar profijt van hebt! Imke