Miskraam of ??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ikje, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikje

Ikje Nieuw lid

2 jul 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een koperspiraaltje al 4 jaar. Tussen 10 en 17 juni gewoon ongi geweest, oke 1 dag korter, maar wel me alle krampen etc.
    Heb een tijdje langer dan 1jaar zonder sex gedaan. Heb nu sinds 5wkn weer sexueel contact. Kan niet tegen condooms, geven jeuk van hier tot tokyo. B eide soavrij, dus met spiraal, dacht ik geen kans op zwagerschap. Vorige ei en afgelopen ei, aardig actief geweest. Sinds 1 week lichte ongiklachten en aanhoudende spotting. Heb geen soa al laten testen vorige week. Over een dag of 8 moet ik ongi worden. Te vroeg voor test? Miskraam? Of iets?
    Sorry voor het lange verhaal, maar weet ff niet meer wat er met me aan de hand is. Ook darm van slag, raar slapen, half harde tepels hele dag ahhh. Word ik gek of hoe zit dat. P.s. Donderdag weer naar huisarts, maar kan niet wachten.

2. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Hoi Ikje, ik zie niet echt het verband met een miskraam hoor. Heel veel sterkte!!!

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Om te weten of het om een miskraam gaat zul je eerst moeten weten of je zwanger bent. ik zou dus testen. is die positief dan kun je nog niets anders dan afwachten hoe moeilijk ook. succes.

Deel Deze Pagina