war angstig voor de narcose

Discussie in 'Miskraam' gestart door Erzi, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ooooo ik schijt alle kleuren ;) bekend ?

Morgen curettage. Zelf voor gekozen. Omdat het maar niet af wil komen na al deze wachtende weken ben ik en de gyn bang dat t met een pillen een lang traject word met uiteindelijk nog een curettage. Ondanks dat ik niet op zie tegen de curettage zelf ben ik meer bang voor de narcose :$
    Ik ben nog nooit in t Z-H verbleven, ken je nagaan een narcose..
    Ik houd mezelf maar voor dat ik in slaap en voor mijn gevoel een seconde later wakker word maar t idee..

Geen idee wat ik met t bericht moet maar wilde t heel even kwijt en hoop op fijne verhalen

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Zo voelt t ook. Klinkt stom maar ik vind narcose heerlijk. Ff helemaal weg zijn vd wereld. Zeker rond de miskramen. Helaas bijna word je ook weer wakker.
    Nee narcose stelt niks voor. Curretage is ern kleine u greep met korte narcose. Voor je t weet ben je wakker.
    Sterkte!

3. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland

:D haha een narcose heerlijk..!!
    Nou dat vind ik eigenlijk zo eng, helemaal van de wereld zijn. Kan ik t vergelijken met een diepe slaap ?

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Eigenlijk niet eens, je valt in slaap en letterlijk een seconde later wordt je wakker. Diepe slaap voelt anders ;)

Ik vind het ook heerlijk overigens! Probeer lekker rustig te liggen, aan leuke dingen denken (ook al is de situatie k*t, ik heb ook een curettage gehad) en voor jou gevoel is het knipper, slik en weer wakker ;)

heel veel sterkte morgen!

5. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Ik heb kort geleden een curettage gehad.
    Ook wat bang op de OK tafel ging ik zo huilen er lopen mensen om je heen je krijgt een kapje op je mond je armen gaan gespreid de been steunen erin zo spannend allemaal 🤔🤔
    En dan zegt de gyneacoloog ook nog let op het is een tweeling er kan meer bloedverlies zijn *slik*😕

De narcotiseur zegt je krijgt een kapje met zuurstof en vloeistof in je arm je wordt wat draaierig nou nee zeg ik doe maar wat meer zegt ze en ik zeg oooo ja ik merk.....en weg en voor ik het wist was ik wakker.
    Ik zei tegen mijn man als ik ooit zo dood ga perfect voelde er niets van:D:D

Kortom stelt niets voor je merkt het geen eens ingreep is ook super kort hele veel sterkte morgen meid! Knuffel 😘

6. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik herken je zenuwen, ik was ook helemaal van de kaart door angst verdriet en boosheid bij elkaar. Achteraf gezien is het ook mij ontzettend mee gevallen. De ingreep zelf gaat snel. Ik weet nog dat ik wakker werd en als eerste zei: huh zijn jullie al klaar? Ik snap dat je het spannend vind, maar probeer je een beetje te ontspannen. Je voelt geen pijn, droomt niet en hoeft ook de nare ingreep niet 'bewust' mee te maken. Het is een verdrietige gebeurtenis, maar vanaf het moment dat ik wakker werd kreeg ik echt een rust over me heen... alsof mijn lichaam wilde zeggen het is goed zo. Ik hoop dat je dit gevoel ook mag ervaren en dat het je mee valt. Sterkte!

7. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanks het is dus een "seconde moment gevoel".. Nou ik ben benieuwd! Ik laat t jullie weten

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee t is geen diepe slaap. Je bent echt helemaal weg. Je droomt ook niet. Je wordt wakker en weer echt niks meer.
    Het is vreselijk dpannend maar de mensen zijn lief en zorgen goed voor je.

9. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    haha had paar dagen geleden mijn bericht kunnen zijn :D
    Ik ben afgelopen vrijdag voor het eerst in mijn leven op de ok geweest en heb narcose gehad. Ook ik was het meest bang voor de narcose! Gaf het dan ook bij iedereen aan die maar iets met me ging doen. Dus bij deze ook de tip, geef het gewoon aan! Ze waren heel lief en stelden me goed gerust..en doen misschien toch net iets voorzichtiger als anders ;).
    Op de OK tafel kreeg ik eerst vloeistof toegediend waarvan ik enorm draaierig werd. Daarna een shot van het andere...en ik zei nog zachtjes zachtjes, wat ze ook deden hoor! ;)...en weg was ik.

Vind het zon bizar idee, had het graag op film terug gezien haha maar ja zo gaat dat niet he. Controle uit handen geven, niet mijn ding! Maar goed ik was echt even helemaal weg, je merkt er verder helemaal niks van. En ik was daarna weer vrij alert toen ik na een uurtje op de uitslaapkamer wakker werd :cool:. Ben in ieder geval blij dat het achter de rug is, dikke vette streep eronder nu :D.

Veel sterkte meis, leuk is anders natuurlijk..maar het valt hardstikke mee hoor! En geloof me, ik heb me als een 5-jarige gedragen ;).

10. Ingrid82

Ingrid82 Actief lid

11 aug 2009
    236
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vond het ook heel eng maar vooral het gedoe eromheen, al die verschillende wildvreemde mensen.
    Ik besloot om mijn ogen zolang mogelijk wijd open te houden, dat ze niet te vroeg zouden beginnen haha.
    Vond het geen leuke ervaring maar achteraf zo gebeurd en daarna geen pijn en weinig bloedverlies gehad.

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Sterkte Erzi. Hoop dat het je meevalt.
    XXX

12. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    heey erzi, jammer dat ik je berichtje nu pas lees. Had je graag gerust willen stellen. Ik was ook zo bang, maar het viel zo enorm mee! Emotioneel was het wel k*t natuurlijk.

Meis hooo dat alles goed is gegaan!

13. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Alles eerst dit omdat ik t diegene zo erg gegund had -> PANTER :$!!! Wat zie ik nou ? Dit meeeeeeeen je niet ? Oo wat leef ik met je mee :(

inprincipe ging t wel goed.. Totdat ik op zaal kwam waar de voorbereiding door de annesthesist word gedaan ( vraagjes,plakkertjes en de infuus wat 3x mislukte auw ) lag.. Ik moest zo hard huilen! Ik was zoooo bang. Ik heb zachtjes gehuild tot dat ik op de ok lag.. Oo wat was ik bang en nerveus! De mensen waren heeeeeel lief. Hij gaf mij de pijnstillend waar ik draaierig van werd en daarna is t een zwart gat. Daarna werd ik wakker! Alles super mee gevallen gelukkig. Ik voel me prima, geen pijn en geen bloedverlies!
    Super bedankt voor de fijne verhalen

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Fijn dat het is meegevallen. Ik ben volgende week aan de beurt. Bloed je erg na?
    Ik ben zo bang voor de miskraam dat ik morgen ga bellen dat dat ik voor het weekend gecurreteerd wil worden. Baby is al meer dan een week dood...dus waarom nog week wachten.
    Miskraam 8 bewust meemaken trek ik niet.

Sorry. ..vervuiling ik jouw topic met mijn sores Erzi.

15. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oo neee nee is echt niet erg!!! Ik wilde deze Mk ook niet bewust mee maken maar meer omdat de gyn zei dat t er al zo lang zit dat de placenta vaak zo geworteld zit dat pillen een kang traject word. Nou dat wilde ik voorkomen! Bij was de vrucht al 4 weken dood

Ik kwam van OK en toen vroegen ze gelijk of ik pijn had.. Umh echt iets gewoon bijna niet noemenswaardig.
    Tot nu toe absoluut geen pijn.. Echt niks.. En net bij t plassen had ik een mini stolsel en de rest is bij afvegen een beetje rosé bloed! Maar niks in mijn verbandje! Niks.. Het valt mij allemaal mee want had echt maand verband in geslagen t weekend :). Neem wel elke 6 uur 1000mg paracetamol!

16. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Blij voor je dat het is meegevallen!

Pfff jee panter weet niet wat ik moet zeggen, zag je naam al eerder voorbij komen met je ondertekst. Tranen schieten in mijn ogen meid...heel erg veel sterkte met dit vreselijke verdrietige nieuws!

17. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Fijn dat t goed met je gaat. Doe wel een paar dagen rustig aan. Ook na een paar dagen niks kan er alsnog bloedverlies optreden. Schrik hier niet van. Sterkte!

18. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Meid sterkte!!

Idd wat iemand ook al vertelde ik kreeg na 1 week enorm veel bloedverlies met stolsel dus schrik daar niet van.
    Daarnaast span je je nu nog niet veel in dus dan valt het ook mee met het bloedverlies.

Neem je tijd het is niet niks!😗

19. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    oké top dames! Ik heb zo ie zo nu t/m vrijdag vrij van werk ( ziekgemeld ). Dus kan heerlijk rustig aan doen

Deel Deze Pagina