heb je altijd innesstelingsbloed als je zwanger geraakt bent? geeft een innesteling dus altijd bloed? ik kan mij dat namelijk ook helemaal niet herinneren van de eerste x...? of kun je ook een innessteling hebben zonder bloed, en waarom komt er dan bloed?
Geen idee waarom er bloed komt.. Maar het hoeft zeker niet hoor! Hier bij de eerste niks gemerkt, geen bloed oid verloren.. Nu bij deze zwangerschap was ik heilig er van overtuigd dat mijn menstruatie er aan kwam... Verloor twee dagen 1 keer een heel klein slijmerig bloedsliertje.. Om vervolgens een positieve zwangerschapstest te hebben
Dus als je soort van bloedsliertjes krijgt, ( net zoals bij jemenstruatie maar dan heel weinig) kan het innestelingsbloed zijn
Eerste keer niks gemerkt, geen pijn en geen bloed. Nu dacht ik ongesteld te zijn geworden (al was het wel minder heftig dan normaal) maar bleek toch weer zwanger
Bij beide zwangerschappen geen innestelbloed gezien. Volgens mij is het eerder uitzondering dan regel dat er een innestelbloeding plaatsvindt hoor. Sommigen verkeren in de veronderstelling dat het erbij hoort (dat het echt plaats dient te vinden), maar dat is niet zo.