Wie herkent dit.... Heb 2 positieve testen en had tot gisteravond, zere tepels en gespannen borsten....werd vanochtend vroeg wakker en mijn tepels en borsten doen geen "pijn" meer, maar heb nu last van mijn onderrug....en heb ongi gevoel onder in buik.....nu ben ik bang dat t misgaat...... Ik heb wel behoorlijk vroeg getest, op dag 21 van cylcus, waar een heel vaag streepje verscheen en gisteren dag 25, waar een duidelijke streep verscheen....( foto`s van test staan in mijn fotoalbum) ik heb mijn ei op dag 11 gehad, dus ik heb een korte cyclus. Ik heb al 2x een MK gehad en die begonnen ook met pijn in onderrug.....en toen werd de pijn in mijn borsten ook minder.... Vanochtend was mijn temp nog wel hoog, maar toch zit mijn gevoel niet goed.... Iemand die dit herkent.....?
Nee sorry ik heb hier geen ervaring mee. Wel weet ik dat ik de ene dag meer last heb van mn borsten en de volgende dag totaal niet, maar dan ben ik weer onwijs moe. Mijn kwaaltjes wisselen dus per dag. En wel herken ik je pijn in de onderrug en menstruatie achtig gevoel, dat had ik vorige week ook. Maar verder zegt het allemaal weinig ben ik bang en moeten we 'geduldig' afwachten wat er allemaal gaat gebeuren in de eerste weekjes. Succes en hopenlijk kan je toch een beetje genieten!
Ik denk dat je niet meer kan doen dan afwachten meid !! Ik heb vorige week ook positieve test in handen gehad (veel te vroeg getest ook , 6 dagen voor nod ) , voor je nod kan nog zoveel mis gaan ..........Bij mij is dat ook gebeurd , heb gisteren iets van een vruchtzakje/vliesje verloren ... Ik had vooral buikpijn en ook rugpijn .... Maar dat wil helemaal niet zeggen dat dat bij jou ook het geval is want iedere zwangerschap is anders ................. Ik duim voor je !! dikke knuufffff