Wie herkent dit.... Heb 2 positieve testen en had tot gisteravond, zere tepels en gespannen borsten....werd vanochtend vroeg wakker en mijn tepels en borsten doen geen "pijn" meer, maar heb nu last van mijn onderrug....en heb ongi gevoel onder in buik.....nu ben ik bang dat t misgaat...... Ik heb wel behoorlijk vroeg getest, op dag 21 van cylcus, waar een heel vaag streepje verscheen en gisteren dag 25, waar een duidelijke streep verscheen....( foto`s van test staan in mijn fotoalbum) ik heb mijn ei op dag 11 gehad, dus ik heb een korte cyclus. Ik heb al 2x een MK gehad en die begonnen ook met pijn in onderrug.....en toen werd de pijn in mijn borsten ook minder.... Vanochtend was mijn temp nog wel hoog, maar toch zit mijn gevoel niet goed.... Iemand die dit herkent.....?
Nee sorry ik heb hier geen ervaring mee. Wel weet ik dat ik de ene dag meer last heb van mn borsten en de volgende dag totaal niet, maar dan ben ik weer onwijs moe. Mijn kwaaltjes wisselen dus per dag. En wel herken ik je pijn in de onderrug en menstruatie achtig gevoel, dat had ik vorige week ook. Maar verder zegt het allemaal weinig ben ik bang en moeten we 'geduldig' afwachten wat er allemaal gaat gebeuren in de eerste weekjes. Succes en hopenlijk kan je toch een beetje genieten!
Ik denk dat je niet meer kan doen dan afwachten meid !! Ik heb vorige week ook positieve test in handen gehad (veel te vroeg getest ook , 6 dagen voor nod ) , voor je nod kan nog zoveel mis gaan ..........Bij mij is dat ook gebeurd , heb gisteren iets van een vruchtzakje/vliesje verloren ... Ik had vooral buikpijn en ook rugpijn .... Maar dat wil helemaal niet zeggen dat dat bij jou ook het geval is want iedere zwangerschap is anders ................. Ik duim voor je !! dikke knuufffff
Hoi Ik ken herken dit wel. Ik heb bijna 3 weken geleden een miskraam gehad. Ik had idd ook ineens erge last van mn rug en ook menstruatie krampen. Alleen kreeg ik de dag erna ook bruinverlies, zo te lezen heb je dit niet gelukkig. Dat de streep donkerder is geworden is op zich wel een goed teken. Toen ik deze klachten kreeg heb ik ook nog een zw test gedaan. De digitale van clblue, deze gaf toen aan dat ik zwanger was maar 1-2 weken geleden bevrucht, terwijl hij de week daarvoor 2-3 aan gaf. Daaraan kon ik dus zien dat het fout zou gaan. Hcg was aan het dalen..Ik denk zolang je nog geen bloedverlies hebt je nog niet teveel zorgen moet maken. Snap heel goed dat dit heel moeilijk is maar stress is ook niet goed! Zal voor je duimen voor goed bericht.
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie... Tot nu toe nog geen bloedverlies en krampen, maar gewoon het gevoel dat ongi er aan komt.....pfff....afwachten maar. Ik hoop dat ik t mis heb.... Ga morgenvroeg nog een test doen, in de hoop dat de streep weer wat donkerde is als gisteren....of misschien toch wat lichter dan weet ik ook wat ik kan verwachten....
Ik herken dit ook. Ik heb een week geleden een miskraam gehad en ik ook had minder symptomen. Mijn test was ineens heeeeelll licht terwijl ik eerder donker had getest. Ik had al vanaf het begin een voor gevoel dat t niet goed zat. ik hoop voor jou dat je gevoel niet goed. Succes met wachten!! hou je ons op de hoogte??
De test is donkerde geworden!!! Foto staat in mijn fotoalbum Dat moet toch een goed teken zijn, of niet?! Laat ik maar proberen wat meer vertrouwen in mijn lichaam terug te krijgen......vind het wel heel moeilijk........pfff.....we moeten maar gewoon afwachten, maar dat de test vandaag weer donkerde is als maandag, geeft me weer wat goede hoop.... Rugpijn bijna weg, ongi gevoel is er nog steeds, en tepels\borsten weer iets gevoelig..... En temp nog steeds mooi hoog, 37! Bedankt voor alle reacties!
ik denk dat het bij jou wel goed zit hoor! na twee dagen zoveel dikkere streep betekent meer hormonen!! probeer er toch van te genieten!!!!