Miskraam onderweg, ervaringen aub!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pinguïns, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden, even een update.
    Vanmiddag om 16.00 heb ik iets verloren wat op een vruchtzakje leek.
    Daarna heb ik verschrikkelike krampen gekregen.
    De vk is langsgeweest om even te kijken, maar zei dat dit waarschijnlijk de aanleg van een placenta is.
    Ze wilde graag ook nog eventjes kijken naar de andere dingetjes die ik heb opgevangen en ze zag iets wat erop leek dat het ons ukkie was!
    Dusnu hopen we dat alles er uit is.
    Ik verlies nog wel wat bloed, maar niet meer zo veel!
    De krampen vallen nu gelukkig mee.
    Morgen ga ik de gyn bellen of ze even wil kijken of ons ukkie er uit is!

2. Mir75

Mir75 Actief lid

15 okt 2006
    113
    0
    0
    Hoi Ilona,

Ik hoop dat nu inderdaad alles schoon is en dat je het achter de rug hebt. Kruip lekker in bed met een paracetamol. Een warme kruik wil ook wel helpen tegen de (na)krampen, maar dat is met deze temperaturen misschien niet echt fijn.
    Veel sterkte, neem de tijd om alles te verwerken.

liefs,

Mir

3. Pinguïns

Dankjewel Mir, ik zit nu leker met mn laptopje op schoot een computerspelletje te doen en heb net een lekker bakje thee van mijn man gekregen.
    Ik hoop morgen dat de gyn bevestigt dat het eruit is...
    Liefs

4. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Ilona, je vroeg hoe groot het ongeveer was.
    Bij mij waren het ongeveer twee pingpongballetjes qua grootte. Het ging ook echt van 'plop' toen het eruit viel. Ik was eigenlijk nergens op voorbereid en heb het dus ook niet kunnen opvangen. Ik denk dat het bij jou net iets kleiner zal zijn, aangezien je net iets minder ver was. Heel veel sterkte en laat je lekker verwennen de komende tijd.

xxx

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ben blij voor je dat het erop lijkt dat je alles kwijt bent.Klinkt ook stom eigenlijk....had je liever een goede zwangerschap gegunt,maar ja.
    Een warme kruik helpt idd heel goed tegen de krampen.

6. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    meiden, ik lees hier mee met jullie berichten en vind het vreselijk dat jullie dit hebben moeten mee maken.
    ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen raken en dat het dan wel goed afloopt!

nu ben ik zelf zwanger van de 2e en vind het weer zo akelig om die eerste 12 weken door te komen.
    wat ik me nou dan ook afvraag, ik lees jullie verhalen over dat het hartje al een paar weken voor de echo bleek te zijn gestopt met kloppen etc, maar bleven jullie zwangerschapskwaaltjes allemaal gewoon aanwezig of werden die minder?
    ben zelf ook doodsbang voor mijn eerste echo, de 21e, bang dat we te horen krijgen dat er niets meer zit enz enz...lijkt me zo erg!

sterkte allemaal! liefs petty

7. Pinguïns

Meiden, ik heb vanmiddag een currettage gehad...
    Gisteren heb ik van 16.00 tot afgelopen nacht 4.00 dubbel gelegen van de pijn.
    We zijn bij de gyn geweest omdat ik wilde weten of het vruchtje er uit was en het zat er nog in...
    Dus ze hebben het er gelijk uitgehaald.
    Ik heb een ruggenprik gehad en heb een beurse rug.
    Het viel op zich mee, de prik deed het meeste pijn.
    Nu verder ga ik ontspannen..
    Liefs

8. Suzanne68

He bah.....gelukkig viel de curretage mee.Heel veel sterkte de komende tijd.

9. Pinguïns

Dankjewel meid, voor al je lieve en bemoedigende woorden!

10. Suzanne68

Graag gedaan hoor ;) hoop dat je het gauw een plekje kunt geven.

11. lovelycr

lovelycr Lid

23 jul 2009
    29
    0
    0
    postbode
    heel veel sterkte meid..het is zeker niet niets.
    ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad.
    omdat op de echo het er niet goed uitzag hebben ze het met medicijnen opgewekt.
    het is me meegevallen. had alleen wat vage rug klachten en 1 dag flink bloedverlies.
    vond het geestelijk allemaal een stuk moelijker.

12. Pinguïns

Dankjewel meid, ik ga nu aansterken.
    Ben heel blij dat het achter de rug is.

13. Mir75

Mir75 Actief lid

15 okt 2006
    113
    0
    0
    Wat jammer dat je toch nog een curretage hebt gekregen, maar gelukkig is het meegevallen.
    Hopelijk heb je je kleintje meegekregen zodat je het een mooi plekje kunt geven.

Veel sterkte en liefs,

Mir

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik had hetzelfde, ik dacht ook dat ik het verloren was, maar dag daarna begon de pijn weer heftig, ze hebben mij toen ook meteen gehouden voor curretage, gelukkig wel onder algehele narcose.

Heel veel sterkte met het verwerken! Het is en blijft heel verdrietig om mee te maken!

15. Pinguïns

Hoi Mir,
    Het kleintje heb ik niet mee gekregen, want dat zag er niet zo fraai meer uit zeiden ze...
    Nu moeten we het dus zo verwerken.
    Gelukkig verlies ik echt bijna geen bloed, heb alleen nog vreselijke pijn in mijn rug..

Anouk, bedankt voor je reactie.
    oe lang duurde het voorr je weer zwanger was na je mk?
    Wij gaan het ook weer proberen, ik hoop dat alles goed zal gaan...

16. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi Ilona,

Heb zelf ook niks meegekregen uit het ziekenhuis, had ik ook niet gehoeven denk ik.
    Kruik voor je rug, deed bij mij wonderen!

Ik wilde in ieder geval een cycles afwachten (hoeft niet hoor, maar dan kon ik duiken op vakantie), Ik was exact 4 weken na curretage ongi geworden en die x erop dus zwanger, dus zo'n 6 weken na curretage. Heel onzeker in het begin, vooral de eerste 10 weken, maar daarna kon ik er meer van genieten.
    Hoop voor jou (jullie) dat jullie ook snel weer een positieve test in handen hebben.

tip: doe over twee weken alvast een test om te kijken of die negatief is en of het hcg uit je urine is, dan weet je de volgende x als je test of het idd een positieve zwangerschapstest is (en niet omdat je nog hcg in je lichaam had)

succes!

17. Pinguïns

Okee meid, bedankt voor de tip!
    Ik ga idd over 2 weekjes een testje doen!

Deel Deze Pagina