Hi Meiden! Ik vraag me af hoe jullie cyclus was na een vroege miskraam...MIjn miskraam kreeg ik bij 5 of 5,5 week zwangerschap helaas... Dit was op 4 juli De dagen daarvoor begon het al met bruinverlies maar houd maar 4 juli aan omdat het bruin toen overging in rood enzo... Nu ben ik 5 weken verder en nog steeds geen menstruatie te bekennen! Normaal heel stipt 29 dagen... Nu was het HcG 3 dagen na 4 juli nog maar 9..dus heeeel laag al! Snap dan ook niet hoe het komt dat mn cyclus zo in de war is! O en een zw. test geeft negatief aan. Hoe was jullie cyclus na een spontane vroege miskraam ? Vast bedankt hoor! x
Ik had een mk na ongeveer 5 wkn. De eerste menstruatie kwam na 38 dagen. Gemiddeld duurt mijn cyclus 32 dagen, maar het is wat onregelmatig.
Na mijn eerste mk (5,4) werd ik na 29 dagen weer ongi, na mijn tweede mk (4,2) na 30 dagen en na mijn laatste mk (6,2) was ik weer meteen zwanger. Mijn cyclus is normaal 28 dagen dus heel netjes. Het kan helaas soms wel tot 6 weken duren voordat je weer ongi wordt. Heb je alweer een echo laten maken? Dan kunnen ze zien of je baarmoeder weer mooi schoon is. Ik nam dan altijd de gelegenheid om te vragen hoever ik ongeveer in mijn cyclus zat. Succes!
Ik heb een MK gehad met 6 weken. Na de MK werd ik na ( ongeveer ) 32/33 dagen weer ongesteld. Geen zware, mijn gewone ongesteldheid.
ik ben na mijn spontane mk op 7w6d , na 31 dagen ongie geworden, anders cyclus van 27 dagen, niet veel verschil dus.
Nou meiden..niks geen rare cyclus...ben gewoon weer zwanger!! Vanmorgen een posieve KV test! hihiihi x
Hallo, ik heb een miskraam gehad op 11 maart. Werd op 8 april weer ongi, exact na 28 dagen. Daarna op 28 april, dus 20 dagen. Daarna op 29 mei, dus 31 dagen. Daarna op 5 juli, dus 37 dagen. Dus je ziet, bij mij is er echt nog geen pijl op te trekken, terwijl het voor de miskraam heel regelmatig was allemaal. Word er ook onzeker van hoor, of er misschien iets is blijven hangen ofzo... Ga denk ik binnenkort de gyn maar eens bellen wat die ervan zegt. xx
Even een stomme vraag; kunnen ze aan je echo zien hoe ver je in je cyclus zit? Nooit geweten... En Anna, niet al te veel wanhopen hoor, het is namelijk nogal wat wat je lichaam doorstaat met een miskraam. Het is uitzonderlijker dat je lichaam ineens weer op regel is dan het omgekeerde. Mijn huisarts zei dat het gemiddeld 3 maanden duurt voordat je weer op regel bent en ik ben nu 5 maander verder en nog lang niet op regel... xxx
Hoi, Ik heb op 12 juli een miskraam gehad (6wkn) en ben tot op de dag van vandaag nog niet ongi geworden... @ Anna, Had je al wel het gevoel dat je miss. weer zwanger zou kunnen zijn? (misselijk, buikpijn enz..)
Al wel ruim een week het gevoel dat ik ong. moest worden daar zat ik ook op te wachten...en verder trekkerig gevoel naar mijn liezen toe en volgens mijn man was ik enorm opstandig....verder had ik helemaal niet het idee dat ik zwanger ben...zat echt te balen dat mn cyclus van slag was! x
Ik heb op het moment ook het idee dat ik ongi moet worden, maar eigenlijk ook weer niet... Mijn buik rommelt behoorlijk en heb af en toe steken. Ook ben ik af en toe met vlagen misselijk.... Ben benieuwd.