Hoi Nadat we 4 dagen in australie waren, heb ik heel erg spijtig genoeg een miskraam gekregen.... fuck! Nog wel met de poli van de gynaecoloog gebeld voor wat ruggespraak, maar een dag later heb ik ons vruchtje verloren.Het vruchtej was 2,5 3 cm groot. We hebben het die avond bewaard en de volgende dag in de duinen aan het strand begraven. Op en heel mooi plekje. het was onwijs emotioneel. Erg veel buikpijn gehad, bijna koliek pijnen. Hierna nog 5 dagen gebloed waarna het eigenlijk over was. Ik ga er vanuit dat alles eruit is, hoe zeg je dat netjes..? We konden wel naar ziekenhuis daar gaan, maar dan kon onze afspraak na de vakantie niet doorgaan, omdat we getest moeten worden op MRSA. En ik zou niet kunnen werken, omdat ik verpleegkundige ben in een ziekenhuis. Omdat het eigenlijk na 5 dagen gestopt is met bloeden zijn we daar dus niet naar ZH geweest voor check. Hopelijk doet gyn dat op afspraak na vakantie.... We waren zo ontzettend gelukkig met onze zwangerschap! Dat het na 11 maanden toch gelukt was, maar het geluk was toch niet met ons, want na 9 weken heeft ons kindje ons toch verlaten...... Het was ook allemaal veels te mooi om waar te zijn lijkt wel! We hebben het er nog steeds erg zwaar mee. Samen hebben we het wel een stuk kunnen verwerken en het samen een plekje kunnen geven in onze gedachten. Natuurlijk hebben we veel tijd gehad om er samen over te kunnen praten....dat was wel erg fijn. Hopelijk laat de volgende zwangerschap niet lang meer op zich wachten! We hebben gelijk deze vakantie weel flink geklust. En ik heb lekker een wijntje gedronken iedere avond, heb kunnen duiken en in een 4WD kunnen rijden op een strand, wat ik anders toch echt had moeten laten. Maar ik was liever nog zwanger geweest hoor. Het voelt nog steeds erg leeg, van de een op de andere dag is het geluk over! Ploep zomaar weg....hele zwangere gevoel weg. Alles...beginnend buikj, opgeblazen borsten ( die nu net theezakjes zijn) ook zo fijn, maar niet heus. Heel raar allemaal. Hopelijk zijn we sterk genoeg.... Dag allemaal! xx Foreverfriend
Beste foreverfriend, Jeetje wat balen, dat dit op jullie vakantie is gebeurd. Heel veel sterkte met dit verlies. Franka
Wat verdrietig! Ik hoop dat je snel weer het wonder mag ervaren. Ik heb mijn mk ook gekregen toen ik met vakantie was. Dat heeft mij wel geholpen om voldoende rust enzo te krijgen voordat ik weer ging werken.
Heel veel sterkte met jullie verlies. Ik hoop dat de volgende keer niet zo lang op zich laat wachten Liefs Minka
Hee foreverfriend Bah wat een vervelend verhaal.. vind het zo naar voor je. Lijkt me aan de ene kant wel een hulpeloos gevoel zo aan de andere kant van de wereld.. Wel goed dat jullie het een plekje hebben kunnen geven daar en toch nog een beetje kunnen genieten van je reis! Jij was toch ook een November mama? Een volgende zwangerschap hoeft inderdaad niet lang op zich te laten wachten: zie onder! Ben zelf waarschijnlijk in en keer door naar de januari, of zelfs de december mama's, dus wie weet wat de toekomst jou kan brengen.. Liefs en een knuf van Ma2be
hi Ma2Be ja ik was een november mama, maar jij was dat dus ook. En dan nu alweer zwanger. WHOW...... wat ontzettend goed voor jullie. Ben erg blij voor jullie. Wij hebben ook een klein hoopje natuurlijk, maar blijven wel realistisch. We hopen 1 ding dat het niet weer 11 maanden duurt! Geniet ervan...ik laat het zo snel mogelijk weten als het bij ons ook blijkt te zijn. Liefs