ja grrr:x, heb helaas weinig keuze! En moet hier, net als zoveel anderen, doorheen! Het blijkt maar weer dat voorgevoel heel veel zegt..
Hier exact hetzelfde verhaal, afgelopen vrijdag in de avond begonnen met misoprostol, gelijk die avond 2 grote proppen verloren, en liep het er met straaltjes uit. Gisteren erg weinig verlies af en toe wat stolsels vandaag ook bijna niets, alleen zojuist nog een grote prop. Ik vraag me eigenlijk af hoelang het bloedverlies kan aanhouden? Ik loop al bijna 2 week met maandverband om en ben het behoorlijk zat. Ik heb maandag de 21 een echo om te kijken of alles schoon is. Ik was 7 1/2 halve week zwanger maar het vruchtje had het formaat van 5 weken en er was geen hartslag te zien. Verder voor iedereen die het heeft gebruikt heel erg veel sterkte!!
Zie nu je vraag pas Met mij gaat het goed. Vandaag ongesteld geworden, 7 weken na de laatste serie pillen. Dus fijn dat mijn lichaam dat nu weer opgepakt heeft. Kunnen we weer verder. Hoor ook graag hoe het met jou is.
"Fijn' dat je weer ongesteld bent geworden, vooral omdat je lichaam het weer op de rit heeft nu! Bij mij gaat het ook goed. De curretage is goed verlopen en voel me weer een stuk fitter. Nog een beetje bloedverlies maar kan het met inlegkruisjes af. Verder bijna geen buikpijn meer, dus hopelijk zijn we nu ook weer volop op de goede weg! Ik heb dat mn lichaam de cyclus weer goed oppakt straks, of helemaal niet meer ongesteld wordt en goed nieuws krijg . Ik weet dat dat te veel gevraagd is maar ik hoop gewoon dat het niet weer zo lang wachten wordt. De eerst zwangerschap heeft 14 maanden op zich laten wachten, hopelijk is de weg nu beter begaanbaar!
Fijn te horen dat het met jou ook weer goed gaat. En dat de curretage goed is gegaan. Ik hoop met jou mee dat je lichaam het idd weer snel oppakt en dan natuurlijk het liefst meteen met een mooie test Ik weet het, het duurt allemaal erg lang. Ik heb helaas ook nog een vrij lange cyclus (rond de 40 dagen), dus ik mag extra lang wachten Maar ja, het loopt zoals het loopt zullen we maar zeggen. Ik duim voor jou!