Hoi gewoon een vraag of de dipstick testen van sensitest goed zijn en een indroogstreepje hebben of niet? ik heb deze in huis dus wilde dit even vragen gewoon om het te weten. ik heb dus niet getest he meiden
Mijn ervaring met sensitest dipstick is dat ik wel eens indroogstreepjes heb gehad. Moet er wel bij zeggen dat de keren dat ik ook echt zwanger was de streep vrij snel duidelijk verscheen. Echt roze zeg maar. De indroogstrepen zagen er wat lichter/ grijsachtiger uit.
Ik heb ook die testen ! Ik heb nog nooit op deze een valse test gehad ... Als je zwanger bent dan is het ook heel vroeg te zien op de test !
ik heb vandaag een sensi dipstick gedaan.. dacht dat ik ongesteld werd want mijn temp schoot naar beneden en had gister weer wat bruine afscheiding.. en last van mijn buik.. alleen het zet niet door.. dus vandaar die test vanochtend.. toen ik er na 20 min op keek zag ik een heeeeeeeeeel licht streepje.. deed pijn aan mijn ogen, zo goed moest ik kijken maar het streepje was er echt. weet dus niet of dit nou een indrooglijntje is hoor, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen..