Hallo, Na vanmiddag met gierende banden naar het ziekenhuis te zijn geweest vanwege bloedverlies hebben ze een oorzaak ontdekt. Met de zwangerschap op zich zat alles goed maar ze zagen een stukje weefsel dat uit de baarmoedermond stak. Een soort flapje wat eigenlijk aan de binnenkant hoort te zitten maar dus naar buiten hangt. Het was erg gevoelig en bij aanraking begon het ook meteen te bloeden. Enorm opgelucht dat er een oorzaak is. In het begin had ik ook steeds korte bloedinkjes wat telkens weer wegtrok maar toen durfden ze nog niet te kijken. Nu heb ik weken platgelegen ivm erge misselijkheid en had weken geen bloed meer gezien en nu ben ik weer wat meer op. Maar begin ik dus weer te bloeden! Nu is er vanmiddag veel gerommeld daar dus bloed nog steeds maar vind het niet fijn. Wie had dit ook? Of kent iemand die het had? Van gehoord? Blijft dit nu zo de hele zwangerschap? Bij het minste een bloeding? Trekt het ooit weg? Kunnen ze er wat aan doen? Moet zeggen dat ik blij ben met een oorzaak en nu geruster zal zijn als ik het weer zie... Maarja geruster??? Nee, vind het toch maar niks. Word er mega onzeker van ook al weet ik wat het is...
Niemand? Heb ik zo iets speciaals??? Ik zie wel bijna alleen maar miskramen hier maar er staat bij beschrijving als je vragen hebt over bloedverlies of miskraam... Dus het topic staat toch op de juiste plaats? Of moet ik bij symptomen zijn?