Hallo, Heb helaas voor de 4e x een missed abortion........... het vruchtje is al 1,5 week terug gestopt met groeien, gister zagen we dat op de echo, wel was de vruchtzak doorgegroeid Ik zit te wachten tot het vruchtje vanzelf loslaat, maar de vorige 3x moest ik uiteindelijk een curretage, ook na gebruik van misoprosol. Nu wil ik graag dat het vanzelf loslaat, ben van plan om maandag acupunctuur te bellen of hij iets voor mij kan betekenen. Heeft iemand al ervaring met alternatieven om het weefsel uit te drijven ? Liefs
Ik heb geen ervaring met alternatieve therapie, weleens gehoord dat je met accupunctuur een miskraam op kan wekken. Vreselijk zeg voor de vierde keer. Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Dank jewel Paarse, Nu weet ik wel dat t geen gek idee is om de acupunctuur te bellen. Jij bent al lekker ver en 5 goeie echo's top hoor. Fijn om te lezen dat t ook goed kan gaan. Ik zie in je onderschrift dat je ook een ma hebt gehad. Is dat vanzelf gekomen of met een curr. ?
Wat verdrietig voor de 4de keer een MA. Sterkte komende tijd. Ik hoop dat het deze keer wel vanzelf gaat en zo niet dat acc. kan helpen.
Ik hoop t ook Fleurtjes. Ik wordt er een beetje moedeloos van. M'n emoties schommelen tussen boos zijn en verdriet in. Jij hebt er ook 2 teveel achter je kiezen zie ik, is de MA bij jou ook vanzelf afgekomen ?
Hoi Mirri, zelf heb ik voor een curretage gekozen. Ik vond het zo oneerlijk om de hele dag over te geven en lekkende borsten te hebben, terwijl het dus niet goed was. Ik trok dat niet, ik wilde zo snel mogelijk van die zwangerschapsklachten af. Maar ja, ik weet niet of ik het nog een keer zou doen. Ik begrijp je keuze om het alternatieve circuit te raadplegen. Ja en het kan ook goed gaan (na 5 echo's geloofde ik het pas). Ik hoop zo voor je dat je snel ook kan genieten van een goede zwangerschap. Maar voordat het zo ver is nogmaals heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk komt het vanzelf op gang.
Ja, dat hoop ik ook. Ik vond de curretage's wel goed gegaan hoor, had ook moeite met de kwaaltjes die dan voor niks zijn Maar wil t nu eens op eigen kracht doen. Na de laatste curr. Heb ik een jaar geen ms meer gehad, dus kon ook niet zwanger worden. Nu was m'n cyclus weer op gang en dat wil ik zo houden. Ik voel trouwens wel wat ms achtige rugpijn, gister ook maar dat trok weer weg. Hoop dat t doorzet
Vier keer...wat enorm verdrietig voor je. Ik vond twee keer al onmenselijk. Dapper dat je het dan nu toch op eigen kracht wilt doen..ik weet niet of ik dat zou kunnen. Ik heb twee curettages ondergaan, puur omdat ik niet wilde "wachten". Sterkte!
Ja, dat had ik ook de eerste deren Liesben. Maar ik wil niet het risico lopen dat ik weer een jaar niet menstrueer. Gelukkig ben ik net begonnen met vloeien, licht. Dus mijn lijf regelt het lekker zelf Hoop dat alles goed schoon wordt en dan met frisse moed ertegenaan. Het stomme is dat de kinderwens niet zomaar verdwijnt door al die missers.
Hi Kylie, wanneer heb je een echo ter controle ? Hoop ook voor jou dat je bm weer mooi schoon wordt. Hihi vrouwtje theelepel, das lang geleden
Morgen ga ik naar de gyn. Ik sta erop dat ik een echo krijg en de tabletten mee krijg (niet zulke goede ervaringen daar)
Zo is dat Kylie, wanneer jij duidelijk weet waar je voor gaat kunnen ze niet om je heen. Ik heb vlgnd maandag een afspraak, ga me goed voorbereiden en zet alles oP papier. Ben ook niet van plan om weg te gaan voor ik tevreden ben, hoe vol de wachtkamer ook is. You go girl. Ik heb zelfs zin om op boksles te gaan, zo strijdbaar voel ik me
Pffft, wacht maar op een telefoontje van de acupunctuur. Hij zit vol maar zou me bellen wanneer hij een afmelding heeft. Zei wel dat hij me kan helpen, maar, ja maandag heb ik al een echo of m'n bm leeg is. Loop dan al bijna 2 weken rond met een afstervend vruchtje dus wil niet te lang wachten. Ik vloei wel maar als een lichte ms. Zit nu aan een wijntje, wordt m'n bloed dunner vloei ik vast beter ;P Morgen naar de mondhygieniste die adviseert een orthomoleculaire arts, die kijkt je bloed na. Klinkt wel logisch de placenta heeft ook met bloed te maken enzo. Ik hou jullie op de hoogte.