eenmalig bloedverlies?

Discussie in 'Miskraam' gestart door badeendje11, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren had ik ineens wat bloedverlies. Ben nu 8wk6 zwanger. Het was donker rood, het was snel weer over, nu helemaal niets, heel klein beetje bruin. Verder geen kramp ed.

Bij wie begon een miskraam ook zo, of kan het ook gewoon een gesprongen adertje zijn? Heb volgens mij niets raars gedaan

Wat kan ik verwachten? Kan pas volgende week voor een echo!

Alle reactie zijn welkom!

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hai Badeentje,

Ik vind het nog niet alarmerend klinken. Maar wie ben ik :).
    Er gaan zat verhalen rond van vrouwen die gewoon netjes elke maand ongesteld worden maar echt wel zwanger zijn. Minimaal bloedverlies zonder krampen hoeft vaak niets te betekenen te hebben.

Wanneer mag je voor een echo volgende week? We zitten al weer op donderdag he, dus voor je het weet is het zo ver.

Mocht je het echter echt niet vertrouwen, bel dan je verloskundige even. Al is het alleen maar even om je gerust te stellen!

Liefs, K

3. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een beetje lopen zeuren bij de VK en ben net geweest.....mooi kloppend hartje precies 9wkn! Ze zei dat het waarschijnlijk een gesprongen bloedvaatje was. Ze vertelde dat de kans dat het nu nog mis gaat 3,0% is....het vruchtje bewoog ook erg goed!

Dank je voor je berichtje....volgende keer moet ik me misschien minder druk maken!

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hé geweldig nieuws Badeendje!!!!
    En ik snap prima dat je je lam schrikt hoor!
    Gelukkig bij jou loos alarm.

Nu lekker genieten en vooral niet vergeten af en toe wat HCG deze kant op te sturen...:D

Liefs, K

5. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb genoeg, want ben super misselijk, dus van mij mogen jullie heel veel HcG hebben!!

6. lien123

lien123 Niet meer actief

Wat fijn badeendje! Goed van jou dat je meteen langs kon komen, ben je toch gerustgesteld!
    Ik heb hetzelfde gehad mijn dochtertje en heb toen ook even een doptone erop gekregen, mooi hartje niets aan de hand.

7. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook opgelucht!!! Tot het volgende zich zal aandienen.....goh wat leuk zijn kan zwanger zijn, je valt van de ene onzekerheid in de andere....maar gelukkig is nu alles goed!

Deel Deze Pagina