Miskraam opwekken met pillen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Beginneling, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Suus: Lullig om te zeggen dat er een hartje is????? Jeetje meid, als iemand het gegund is is het jou wel!!!!!! Ik ken je nog maar net via dit forum, maar ik gun jou zo een goeie zwangerschap!!! En met mij iedereen hier, dat weet ik zeker. Dus niet meer van zulke rare dingen zeggen!!!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Suus: wat fijn! Dan bidden we nu verder dat dit een mooi volmaakt kindje mag worden dat met 39 weken spontaan geboren gaat worden, (overtijd lopen is zooooo niet-leuk! :( ;)).
    Enneh, als ik het iemand gun, ben jij het wel!
    Niet zo raar doen hoor. Van mensen die elk jaar een kind op de wereld zetten en waarbij altijd alles goed gaat (goeie zwangerschap zonder kwaaltjes, vlotte bevalling, kind dat direct doorslaapt enz) kan ik het momenteel even wat minder hebben als ik dit soort nieuws hoor, (niet dat ik het mensen misgun, maar in die situaties word ik wel even verdrietig).
    Maar dat het bij jou nu goed gaat, geeft gewoon ook troost dat het -hoe hopeloos het soms ook lijkt- toch ook weer goed kan gaan... Duuseh, kom maar op met je goeie nieuws hoor! ;)

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Kee :). Maar ik denk altijd, voor alles is een plek...

Suus

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahaha, oké! Het was dus goed nieuws en we zijn heel blij. Op naar de volgende echo.

Suus

5. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    dank je voor de info!!!!! je bent een schat!!! xxx

6. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    haha gelukkig ben ik niet de enigste. ik zit dan allemaal te denken hihi. maar ik heb het vruchtje verloren en een curettage in 1 dag gehad, kijk das dan weer makkelijker voor mij! wat hebben wij toch veel aan suus he!!! vraag het aan suus en suus weet het haha. xxx

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Rozemarijke: fijn trouwens dat de echo er goed uitzag. Hopelijk raak je die rommeltjes dan ook snel kwijt...
    Irritant he, dat je dan weer wat vergeet te vragen. Tegen patienten zeg ik altijd dat ze de vragen voor de arts moeten opschrijven, maar zelf doe ik dat nooit. Lekker slim he....

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Noordbrabant: haha, idd suus is de weetal op dit gebied. (helaas voor haar uit ervaring...)

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik ga maar eens aan het tempen dan. Zal hem alvast klaarleggen voor morgenochtend.

10. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    zou het ook niet weten. ik zou ook zeggen vocht vasthouden. misschien de darmen die voller zitten haha. nee grapje, maar das wel raar die 3 kilo. xxx

11. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ja suus!!!! geen rare dingen zeggen!!!!! wij zijn super blij voor je!!!!!! ja kijk zo'n mensen gunnen we het echt!!!xxx

12. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ja inderdaad, het geeft ons ook gewoon troost!!!xxx

13. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    ik ook maar denk ik. is wel balen als je vrij bent en uit slaapt haha. dan maar effe de wekker zetten. xxx

15. raspberry

@Sparkie: ja, ik bedenk ook altijd wel dat ik een lijstje met vragen mee moet nemen, maar daar komt het dan syeeds niet van. Maandag de officiele nacontrole, dus dan toch maar even een lijstje maken en meenemen...

16. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    heel veel succes morgen met de nacontrole meis!!! hoop dat alles goed is!!! duim voor je!!! xxx

17. raspberry

Thanks! :)
    Geen echo meer gehad, die heb ik vorige week nog gehad en zag er goed uit, en ze had de foto van de andere gyn doorgekregen.
    Aan het weefsel hebben ze niets gevonden, geen genetische afwijkingen, geen afwijkingen in de aanleg van bloedvaten, geen infecties of iets van dien aard, dus er staat me niets in de weg om weer zwanger te worden. Haar advies was wel weer om m´n eerste menstruatie af te wachten, maar verder alles dus OK.

Zodra ik weer zwanger ben, mag ik bellen, dan krijg ik met 6, 8, 10 en 12 weken een echo en als alles dan goed is, zwaaien ze me uit naar de VK :) Wel fijn, zo´n standaardbeleid daar. Gaf ze ook aan dat ze dat doen omdat dat de periode is dat je zelf nog helemaal niets voelt of merkt van het zwanger zijn en je wel onder de hormonen zit.
    Dus nou, we gaan het afwachten.
    Volgens haar duurt het doorgaans 6/8 weken voor je voor het eerst weer ongesteld wordt. Dus ben benieuwd.
    Daarna doorgeweest naar de osteopaat om die de boel weer een beetje in balans te laten brengen en die gaf wel aan dat dat een goed plan van me was, aan wat ze aan spanning op mijn buik voelde. Die doet ook nog wat om de vermoeidheid een beetje los te maken, zodat ik daar ook zo snel mogelijk weer van af ben, en vond dat ik er aardig energiek bij liep, aan wat ze aan energie voelde aan m´n hoofd... Ach ja, we zijn na 3 jaar niet doorslapen wel wat gewend...

18. raspberry

O, by the way: gewichtstoename was ws vocht, door de hormonen enzo. Advies was om een dagje fruit en selderij te doen en vochtafdrijvend voedsel verder, en dan kon het goed zijn dat ik met 1 dag zo weer 2 kilo kwijt zou zijn...
    Nou, als het eind van de week vanzelf nog niet weg is, dat maar eens proberen :D

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi,

Wil graag met jullie meepraten. Kom net uit het ziekenhuis, waar ze de bevalling hebben opgewekt met pilletjes. Ons kindje was 15 weken oud.

20. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    welkom meis!!! heel veel sterkte!!! 15 weken is niet niks!!!xxx

Deel Deze Pagina