hey meiden vandaag heeft de gyn gebeld om te vragen hoe het was. vloei af en toe nog en hij zei dat het volgende week toch wel over zou moeten zijn. vertelde dat ik afgelopen zondag een zwangerschapstest had gedaan om te kijken hoever het hcg geakt was maar volgens mij vond die dat maar raar. ik vroeg of ik als er nog hcg in mijn lichaam zat ik wel een eisprong kon krijgen. hij zei dat het eigenlijk wel al uit mijn lijf had moeten zijn maar dat die test waarschijnlijk heel erg gevoelig is en dat dat kleine beetje hcg al een vrij dikke streep geeft. over een week moet ik weer een test doen en als ie dan nog postief is moet ik naar het ziekenhuis om te kijken hoe de hcg waarde in mijn bloed is. ben bang dat er dadelijk iets niet goed is. en god weet wat ze dan allemaal gaan doen. hopen dus dat het volgende week en omowitte test is!!! hij zegt dat mijn cyclus met een klein beetje hcg waarde wel op gang kan komen. baalde wel dat mijn gyn met zwangerschapsverlof is. een vrouw kun je toch beter uitleggen hoe of wat je bedoeld. fijn weekend alvast iedereen!!! ik ben zaterdag ook weer lekker vrij!!!!!!!!!xxx