Zoals veel van jullie misschien weten hebben wij in december 2009 ons zoontje een week na de geboorte verloren Onze wereld storte volledig in. De kinderwens bleef sterk aanwezig en april 2010 hebben we besloten om er weer helemaal voor te gaan. December 2010,vier dagen voor de geboorte datum van ons zoontje Jesse* hadden we een positieve test in handen. We leefden allebei weer helemaal op. Ik had er weer zo zin in,voelde me niet ziek en begon me weer lekker op te maken enzo,voelde me prima. 4 januari op de datum van de begravenis van Jesse* hadden we een echo,was daar zes weken zwanger,en hoe klein het ook was,het hartje klopte heel mooi. Wat waren we blij. Me buik groeide lekker,harder als bij Jesse*. We verheugde ons op de volgende echo. 4 februari hadden we weer een echo,en daar werd onze blijdschap wreed verstoord toen we kregen te horen dat het vruchtje waarschijnlijk met acht weken is gestopt met leven. Nu moest ik afwachten of de miskraam vanzelf zou komen. Woensdag moeten we terug komen,en als er dan niets was gebeurd zouden ze het weghalen. Maar dat hoeft niet meer. Gistermiddag kwam ons kleine wondertje vanzelf. Heb het helaas niet kunnen zien,alles was zo heftig. Heb vannacht alles in mijn slaap weer beleefd. Voel me ellendig en leeg. Trotse mama van ons mannetje Jesse* en sterretje die zo gewenst was.
Wat afschuwelijk voor jullie. Wat krijgen sommige mensen toch veel te verwerken. Heel veel sterkte. Suus
Hee Melanie, Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Word er zelf ook helemaal verdrietig van als ik je verhaal lees. Veel liefs
Och meis wat een ellende! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, het is zo oneerlijk allemaal soms! Dikke knuffel!
Och meis wat lees ik nu... ik vind het echt heel erg voor je/jullie. Eindelijk mochten jullie dan weer hoop krijgen en durven dromen over de toekomst en dan mag het weer niet zo zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte toe!! Een dikke knuffel van mij!
Ow meid, ik wilde je net een berichtje sturen. Wat erg! Echt zwaar k&% . Net nu jullie zo lekker gingen krijg je dit er ook nog eens bij! echt niet eerlijk! Heel veel sterkte!
sterkte.... ik weet hoe verschrikkelijk het is... maar al helemaal met wat jullie al hebben meegemaakt.. sterkte meid