Misoprostol

Discussie in 'Miskraam' gestart door BMZ, 29 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BMZ

BMZ Actief lid

21 mei 2020
    440
    258
    63
    Vrouw
    Goedenmorgen dames,

Gisterochtend om 10:30 heb ik 4 pillen Misoprostol genomen wegens een gestopt hartje met 7 weken. Nu begon ik rond 13:30 goed te bloeden (het kraantje stond echt open zeg maar). Om 18:00 ben ik “iets” verloren, geen idee of dat het was maar het zag er gekkig uit. Vanaf dat moment is het bloeden echt veeel minder geworden. In de nacht heb ik echt maar 10 cm bloed gehad bij het opstaan vanmorgen, dus dat is echt weinig ten aanzien van gistermiddag! Was dit het dan? Ik durf dat eigenlijk niet te geloven. Het is mijn eerste keer Misoprostol..

2. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Het kan hoor! Hier ook weinig bloedverlies, zelfs geen 'kraantje'

Ik heb de pillen (2) 's avonds rond 22u op spoed ingebracht gekregen, die avlnd gebeurde er vrij weinig. De volgende dag had ik gemiddeld bloedverlies en behoorlijle krampen. Om 12u' s middags had ik een vervolgafspraak, de gyn heeft toen 'iets' verwijderd uit mijn baarmoederhals, waarschijnlijk was dat het vruchtje. Een maand later had ik geloof ik een vervolgafspraak en toen was alles schoon.

Het wqs hier wel zo dat ik bvb een paar dagen geen bloed verloor, dan plots weer wat krampen had en nog wat bloed/een klonter verloor. Maar zeker niet zoals sommige horrorverhalen hier

Ik was trouwens 12w ver, vruchtje ws gestopt met 8w3d

Deel Deze Pagina