wanneer ongesteld na stoppen minipil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door browneyes, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik ben sinds afgelopen zondag gestopt met de minipil. Dit omdat wij heel graag een 2e kindje willen. Nu ben ik tot op heden nog niet ongesteld geworden. Ik vroeg mij af of er meer moeders zijn die zijn gestopt met de minipil en hoe lang het bij hun duurde voordat zij ongesteld werden?

Ik ben tijdens het slikken van de minipil nooit ongesteld geweest.

2. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Ik ben eind vorige maand met de minipil gestopt (middenin een hele rare langdurige bloeding, terwijl ik voor die tijd juist bijna nooit een bloeding had bij het gebruik van de minipil). Al snel na het stoppen met de pil stopte ook de bloeding gelukkig. En nu, bijna 4 weken na het stoppen met de pil, ben ik afgelopen maandag weer ongesteld geworden. Dus wij kunnen er ook weer voor gaan! :D

Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger!

3. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Na 4 weken pas :$. In de bijsluiter stond dat je na enkele dagen een bloeding zou moeten krijgen.

Ik maak me dus waarschijnlijk zorgen om niks :D

4. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Haha nou laat je door mijn verhaal vooral niet bang maken, het kan heel goed zijn dat je inderdaad al na een paar dagen een bloeding krijgt. Maar volgens mij is dat dan geen 'echte', natuurlijke menstruatie. Je 'normale' menstruatie kan daarna wel even op zich laten wachten, dat is moeilijk in te schatten van tevoren. Bij mij kwam die dus 'gewoon' na een maand (maar goed, ik ben geen expert dus ik weet het niet zeker wat ik nu allemaal zeg haha!)

Mijn ervaring met 'ontpillen' na de minipil is in elk geval al 2 keer positief, mijn menstruatie kwam beide keren al snel weer op gang. Het is natuurlijk ook geen zware pil, daar heeft het waarschijnlijk mee te maken.

5. Johanne25

Johanne25 Lid

30 okt 2014
    87
    1
    8
    Ik had ook een bloeding toen ik stopte en 26 dagen later een positieve test!!! Dus geen echte menstruatie meer gehad. Veel succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina