Meiden ik heb een vraagje.. Ik ben 8 weken zwanger maar ben echt kotsmisselijk en spuug de hele dag door en krijg dus niks binnen Heb al een paar dagen helemaal niks meer naar binnen kunnen werken jammer genoeg.. Is er een kans dat ik hierdoor een miskraam krijg? Hoop t niet.. liefs Ellen
Nee hoor, dat lijkt me uitgesloten. Probeer wel je vochtgehalte op peil te houden. Heb je ORS in huis? Suus
Nee heb ik niet thuis, maar lees net op google dat je dat gewoon bij de apotheek kunt halen.. morgen maar ff doen!! Dank je wel voor je reactie, komt misschien door de hormonen (best veel last van haha) maar ik maak me om de gekste dingen druk.. Heb daarom ook echt veel aan dit forum kom er amper nog vanaf liefs..
Idd, hoe vervelend ook klinkt als een goed symptoom die bij een zwangerschap kunnen horen! Wel voldoende blijven drinken, heb je al een afspraak bij de vk of gyn staan ? Na de eerste echo krijg je vast meer rust.. Succes meid!
Het is juist zo dat hoe misselijker je bent, hoe kleiner de kans op een miskraam wordt. Daarmee is niet gezegd dat als je niet misselijk bent, je een miskraam krijgt, maar doorgaans is die misselijkheid dus een goed teken