Mijn lichaam doet zo'n pijn!

Discussion in 'Gezondheid' started by mamaseptember, Jun 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaseptember

Jan 22, 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen maandag werd ik wakker met keelpijn en een verstopte neus. Dinsdag werd ik wakker en was het alleen maar erger. Eenmaal thuisgekomen van het werk erachter gekomen ook nog een lichte verhoging te hebben.
    Heb de hele week al bijna niet geslapen. Van maandag op dinsdag een paar uurtjes ivm de verkoudheid en maagzuur.
    Dinsdag op woensdag redelijk geslapen. Alleen een aantal keer wakker om te plassen. Woensdag op donderdag ook weer zo slecht geslapen. Alleen maar hoesten was dat over kwam het maagzuur weer. En afgelopen nacht ook weer hetzelfde liedje.
    Mijn ribben doen zo'n pijn! Ook merk ik dat het bij de zijkant van mijn buik ook zo zeer doet. Met het hoesten moet je weer rekening houden dat je je buik een beetje aanspant anders krijg je weer steken in je lies. En dan als laatste klacht hebben we nog de ischiasis.
    Voel me deze week al heel de week zo zielig. Haha. Het ergste vind ik dat je niet alle middeltjes die je normaal als je verkouden bent gebruikt nu niet kan gebruiken. Ben wel blij dat mijn bloeddruk telkens niet hoog is, eerder te laag, dus kan wel lekker dropjes eten voor mijn keel!
    Nog meer mensen die ook zo verkouden zijn op dit moment? Het is tenslotte al juni, normaal gesproken nooit verkouden.

2. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    het had mijn stukje kunnen wezen! ik ben nu 29 wkn, strontverkouden(al een week) alles doet zeer! precies wat jij beschrijft! slaap ook slecht. vind mezelf ook heel zielig.
    word wel weer blij als ik de baby voel trappelen. dat maakt t dan weer goed!
    maar ik voel me eigenlijk bijna de hele zwangerschap al ellendig.
    ik sta ook de hele dag in een winkel en hou t echt niet vol. ik moet nog 4 wkn werken en wil perse volhouden. maar als ik een dag gewerkt heb, kan ik de volgende dag niks, en doet alles nog zeerder! pfffff
    zooo, ook ff lekker geklaagd, haha
    beterschap!

3. Dootjuh86

Dootjuh86 Lid

May 19, 2012
    95
    0
    0
    ass. Manager/klant adviseur
    In het mooie Drenthe
    Ben ook al 2 weken verkouden! Vorige week ook echt ellendig gevoeld! Nu voel ik me wel weer redelijk oke, maar s'ochtends nog steeds hoestbuien, waardoor ik weer last van m'n buik krijg..
    Ze zeggen ook, dat een verkoudheid bij een zwangere langer duurt dan normaal!
    Beterschap meiden!

4. mammied

mammied Actief lid

Jun 14, 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Hoi Hoi,

Ik kan me bij het verhaal aansluiten. Sinds vorige week goed verkouden. En toen het hoesten begon, kreeg ik ontzettende pijn in mijn linkerzij... branden en steken niet normaal. Nu hoest ik nog soms en het ergste zijn de hoestbuien. Verder nog last van vermoeidheid en neusverkouden maar voel me wel een stuk beter dan vorige week. Wat een ellende. Maar ja, hopen dat dit de laatste verkoudheid is tot de bevalling :D
    Ik wens jullie allemaal snel beterschap....

Share This Page