Jeetje mina, ik ben er definitief achter gekomen dat ik op mijn vakantie toch een miskraam heb gekregen en geen voedselvergiftiging!!! (schaam me een beetje) Vind het natuurlijk erg jammer maar, maar omdat ik eerder dacht dat het een voedselvergiftiging was en daarna dus sterk twijfelde of het een miskraam was heb ik het dus wel alvast een beetje kunnen verwerken... Na meer dan 1,5 jaar proberen weten we nu in ieder geval wel dat ik zwanger kan worden! Groetjes Chiesa
Ach nee toch Chiesa Wat k#t voor jullie!! En ik was er zo van overtuigd dat het wel goed zat... he wat naar! Sterkte meid, en als je iets kwijt wilt hoor ik het wel! Liefs Nann
Ach meid, wat rot! Wel knap dat je het zo positief kan bekijken hoor. Wie weet, lukt het op korte termijn opnieuw. Ik hoop het voor jullie. Liefs, Anouk.
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met dit verlies. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn. liefs, Cleo
Ik moest 2 weken later nog eens testen, dan zou de hcg wel uit mn urine zijn zei de verloskundige. De testen bleven positief tot precies de 2 weken!! Het waren voor mij 2 onzekere weken van zal ik toch wel zwanger zijn? De testen bleven maar positief. Shit hoor, maar we gaan er weer voor! Doei doei
Jeetje wat erg! Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd en ik hoop echt dat je zo positief kan blijven. Veel liefs van Senna
Wat erg, ben blij dat je er wel weer positief tegenover staat. Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt. Liefs Hope
Ik hoop ook echt dat ik snel weer zwanger zal raken en dat hoop ik voor jullie ook allemaal en dat het goed blijft gaan! Nu maar afwachten wanneer we weer ongesteld worden he hope..... Groetjes
Bij mij lijkt er iets op gang te komen, maar wil niet te optimistisch zijn. Ik hoop echt dat het doorzet, heb nu al gekleurde afscheiding. Dus wie weet........???