Goedemiddag dames, Zijn er nog meer meiden die een Sinterklaas NOD hebben en misschien dus wel een super pakjesavond hebben? Wie mag er nog meer op 4,5 of 6 december testen? (om ergens een grens te trekken). Liefs
geen idee eigenlijk. heb hem nu paar keer rond dag 19 gehad, keer op dag 12.... dus ik denk iets van over 5 dagen. maar kan ook langer zijn
Ja echt spannend. Ik vind het telkens weer zo'n teleurstelling als het niet gelukt is. Mijn man helemaal, die dacht volgens mij dat het gelijk raak hoorde te zijn haha...
nog 1 dagje, ben benieuwd! ga toch proberen te testen, ook al weet ik niet wanneer mijn ei was, hoe is het bij jou Norge?
Haaaaaaai Beckje, Ik heb zaterdag een extra gevoelige test van zwanger en kids gedaan. Met deze test kan je 6 dagen voor NOD testen. Omowit... Dus ik word gewoon weer ongesteld. Heb ook helemaal geen symptomen en het eerste puistje is al weer binnen. Hoe voel jij je? xxx
Mwa nogal misselijk en moe. Maar in geen velden een menstruatie te bekennen. Helaas heb ik nog niet kunnen testen. Best balen. Gezien ik nu een beetje overtijd ben en de winkels dicht zijn.
Spannend zeg.... Laat je het weten als je getest hebt? Is er geen apotheek open? Of een AH in de buurt?
Nee, helaas niet zou dan door de hele stad moeten gaan.... Nouja kijk morgen wel. Ik laat het wel weten