Zou het een menstruatie kunnen zijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door M0ppiejj, 10 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M0ppiejj

M0ppiejj Lid

10 mrt 2016
    42
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik dacht ik meld mij even aan, ben een beetje onzeker.
    15 december eerste positieve test in handen.
    Met de kerst aan onze ouders verteld.
    In januari 2 dagen beetje bruin bloedverlies gehad, hield na paar uur op.
    Werd toch onzeker, dus gevraagd om echo. Hieruit bleek dat de ontwikkeling was gestopt bij 6 week. Zou inmiddels 9 week zijn.
    26 januari bij gyn en gestart met mifegyne en 36 uur later met cytotec. Na eerste gift van cytotec ben ik het vruchtje verloren.
    (Wat een hel, 5 dagen lang krampen gehad).
    Week later controle, er zat nog wel iets troep maar dit zou vanzelf wel weg gaan. Wou me voor de zekerheid 2 week later nog even zien.
    Helaas... Zat weer flinke stolsel. Opnieuw cytotec, want het zou los liggen.
    Geen enkel resultaat gehad. Week later was de situatie onveranderd.
    Heb uiteindelijk 29 februari een hysteroscopie gehad onder narcose.
    Viel me erg mee, en volgens gyn ben ik schoon.
    Woensdag ochtend was het bloedverlies al gestopt, af en toe nog bruine afscheiding. Donderdag was dit ook over.

Maar nu afgelopen maandag in een keer heftig bloedverlies. Gelijk ziekenhuis gebeld, was wat vroeg maar kon menstruatie zijn. Word nu met de dag iets minder, maar het knaagt toch. Kan ook nergens op internet vinden wanneer je cyclus weer begint.
    Zijn er hier vrouwen met een soortgelijk verhaal? Heb verder geen krampen of koorts.. Zou dit echt mijn menstruatie alweer kunnen zijn?

Vooral emotioneel is dit weer heftig.. Blijf in zon cirkel zitten, was zo blij dat ik de maandverband in de kast kon gooien en dat het voorbij was. Ben toch wel benauwd dat ik nog een keer moet!

Groetjes!

2. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    M0ppiejj ik heb hier geen ervaring mee dus ik kan je niet veel er over vertellen. Heb zelf 3 week geleden een mk gehad na 2 dagen alles verloren incl vruchtje heb echo gehad en ik was schoon zat nog klein stukje wat er ook snel is uit gegaan heb nog 5 dagen bloed verlies gehad en daarna niet meer. Vandaag zwangerschapstest gedaan en die was negatief dus HCG is uit mijn lichaam, ik ben nu in afwachting van mijn menstruatie. Ik weet wel dat elk lichaam anders is en jou verhaal is ook anders dus dit zou best je menstruatie kunnen zijn. Als je die onzekerheid blijft houden zou ik gewoon weer het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Heel veel succes hiermee en ik hoop dat je onzekerheid/angst gauw over is

3. M0ppiejj

M0ppiejj Lid

10 mrt 2016
    42
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wat vervelend voor je! Was je al ver?
    Aan de andere kant prettig dat het vanzelf is gegaan.
    Ik ben 6 weken bezig geweest schoon te zijn.
    Inderdaad, maar dacht vraag het eerst hier.
    Ben al iets te vaak in het ziekenhuis geweest nu, ben er wel klaar mee. Ik weet dat ik uiteindelijk geen keus zal hebben als dit zo door gaat, probeer het nog even uit te stellen haha.

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    T is vroeg maar een menstruatie zou kunnen. Of nog een restje baarmoederslijmvlies wat nu loslaat. Menstruatie duurde bij mij tussen de 6 weken en 3 maanden voor t op gang kwam

5. M0ppiejj

M0ppiejj Lid

10 mrt 2016
    42
    1
    8
    NULL
    NULL
    T heeft in totaal met nasleep nu 5 dagen geduurd. Verloop was wel zoals menstruatie. Nu vandaag helemaal niks.
    Van de week beginnen met ovulatietesten, en dan hopen dat daaruit blijkt dat het inderdaad menstruatie was..

Deel Deze Pagina