Miskraam? termijn klopt niet met echo, bloedverlies.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Naa, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Heel veel sterkte aan alle dames. Het is te verdrietig, al die miskramen. :(

2. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve Naa,, heel veel sterkte,, geef het een plekje en blijf positief alles komt goed

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik hoop dat alles goed is gegaan Naa! Andere meiden ook heel veel sterkte!!

4. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hoe is het gegaan Naa? Ik denk aan je.

Hele dikke knuffel!

5. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Ben net weer thuis. Ingreep erg meegevallen, narcose was heerlijk en alle mensen heel lief.
    Na ingreep wel wat pijn gehad maar met pijnstilling zo weg. Was wel even heftig op uitslaapkamer omdat er net een vrouw met baby terugkwam na keizersnede dus dan hoor je baby gehuil.
    En nog een vrouw die ruggenprik kreeg dus constant kloppend hartje van baby. Was wel even flink confronterend en was blij toen ik op kamer was.

Voel me nu wel wat belabberd en nog wat menstruatie krampen. Bloed nog wel ruim maar mag allemaal nog zeiden ze. Verder ben ik lijkbleek en moe, alles zal er nu ook wel uitkomen.
    Ben blij dat lichamelijk gezien het nu achter de rug is. Emotioneel wel is het wel even heel moeilijk maar ik neem mijn tijd.
    Over 4 weken na controle bij gyn.

Dank jullie voor lieve steun en lieve berichtjes! En Nicky het komt allemaal goed en ingreep valt 100% mee!

Xxx

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Fijn dat de ingreep is meegevallen Naa.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het confronterend is als je baby gehuil hoort en een kloppend hartje. :(

Neem je tijd om bij te komen en te herstellen. Het is niet niks wat er is gebeurd.

Sterkte!

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Fijn dat je wat laat weten! Gelukkig dat het meeviel! Naar van die baby geluiden (bij mij hielden ze dat heel erg weg).

Sterkte met herstellen!!! knuffel!

8. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Naa wat fijn dat het lichamelijk allemaal is meegevallen, en emotioneel is natuurlijk begrijpelijk.

Hier is de miskraam vandaag zelf op komen zetten, ik wist niet dat je daar nog zulke heftige weeen bij hebt zeg. Heb nog niet echt extreem veel bloedverlies, maar al wel een flinke stolsel verloren. Heb meteen gekeken of ik er een vruchtje in kon herkennen, maar niks gevonden.
    Heb wel net het ziekenhuis gebeld. Moet morgen een half uurtje eerder komen, dan gaan ze eerst een echo maken. Mocht alles weg zijn mag ik weer naar huis, zo niet krijg ik alsnog de curretage.

9. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis wat heftig! Aan de ene kant wel 'fijn' dat je lichaam het zelf doet.
    Hoe is het nu met je weeën? Ik hoop dat alles weg is en je morgen dan lekker weer naar huis kan!

Veel sterkte meis! Knuffel! Xx

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Heftig hoor Nicky! Ik hoop voor je dat alles er vanzelf uit komt of is gekomen en dat curettage niet meer nodig blijkt te zijn.

Heel veel sterkte iig!!

11. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Ik heb toch een uur of 4 flinke weeen gehad, zelfs nog flauwgevallen. Net even op de bank in slaap gevallen, ben echt doodmoe en heb het ijskoud. Nu nog een beetje zeurderige menstruatie achtige krampen. Hopen dat nu alles weg is, ben een aantal flinke stolsels verloren, alleen geen vruchtje kunnen herkennen. Dat vind ik stiekem wel jammer, had het graag een mooi plekje achter in de tuin willen geven.

12. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och meid wat vind ik dit rot voor je! Duim ontzettend hard dat alles nu weg is voor je! Heb je nog wel contact met vk gehad vanwege flauwvallen? Dat je niet teveel bloed bent verloren? Houd jezelf goed in de gaten hoor'
    Snap heel erg dat je vruchtje had willen vinden.
    Dat heb ik ook... Vind verschrikkelijk dat ik niks 'tastbaars' heb.
    Ik ga een herinneringen ketting bestellen bij made by mone. Misschien ook iets voor jou als herinnering?

Hele dikke warme knuffel!!

13. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes straks meis! Hoop dat alles weg is en je lekker naar huis mag! Xxx

14. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Zit nu te wachten voor een echo, ben echt super zenuwachtig. En duurt wachten zooooo lang

15. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik lieverd! Houd je rustig ik duim voor je!

16. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Helaas zat het vruchtje er nog wel, dus nu op de afdeling aangekomen voor de curretage.

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Sterkte!!! Het is heel naar maar je bent er snel van af.. laat je goed verzorgen he?

Naa fijn dat het goed is gegaan en het meegevallen is. Sterkte met het verdere herstel!

18. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meis toch wat een verschrikkelijke pech! Curretage valt echt mee gelukkig! Hoop dat ze goed voor je zorgen en geniet van het even slapen door narcose. Even nergens aan denken. Denk aan je!

19. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Net weer goed en wel wakker. Alles is gelukkig goed gegaan en heb ook geen pijn, alleen een beetje zeurderig gevoel in de buik. Lichamelijk valt het inderdaad erg mee, ben alleen nog zoooo moe. Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

20. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed gegaan is meis! Die vermoeidheid is niet gek. Heb ik ook, alle stress en onzekerheid en weinig slapen van de laatste tijd vergt energie. Rustig aan doen en geef het de tijd, moet ik ook doen.
    Merk nu al dat ik veel te veel van mijzelf vraag!
    Knuffel!!

Deel Deze Pagina