Hoi allemaal, Sins een paar dagen doen we het zonder condoom. Nu heb ik 11 mei mijn laatst menstruatie gehad. Maar vanmorgen heb ik een beetje bloed verloren. Hebben meer mensen dit? Ben in oktober gestopt met de pil. Tot dec niks toen vanaf jan. regelmatig en nu in mei veel later geworden en nu weer een beetje. Ik weet dat het ff in orde moet komen maar ik dacht het ging een paar maanden goed dus..... maar toch niet dan of wel?! Wie herkend dit? Bedankt! Groetjes es
Ik had dat ook wel eens, maar hechte er nooit zoveel aandacht aan... Ook mijn cyclus is wat onregelmatig, maar daar geef ik het "ontpillen" de schuld aan. Ik hoop wel dat er wat meer duidelijkheid komt voor je...
Ik had na een paar maanden ook eerst het idee dat het wat regelmatiger ging worden, maar bleek toch niet zo te zijn. Ben nu bijna een jaar van de pil af en nog niet regelmatig. Voor ik aan de pil ging was ik wel heel regelmatig, dus waar het nou aan ligt... Dus ik gebruik ovulatietesten en ik temperatuur om nog iets meer kans te hebben dat je in de goede periode klust. Succes!