Even eerst t verhaal. 7 weken na de geboorte van m'n zoontje ben ik weer zwanger geraakt. Per ongeluk maar gewenst. Na een paar weken kreeg ik een bloeding.ik heb eerder een miskraam gehad dus ging er van uit dat t weer zo ver was. Savonds na t ziekenhuis en een echo laten maken volgens de genaecoloog alleen een lege vrucht zak te zien kom maar morgen ochtend terug voor een curratage werd er gezegd. Ik de volgende dag terug na t ziekenhuis. Hoor ik daar we doen geen curratage ivm keizersnede van m'n zoontje. We geven je medicijnen en dan kom t vanzelf los. Een week later terug voor controle en tot ieders verbazing zat er nog een levend vruchtje. Wie heeft er zoiets ook meegemaakt en kan mij meer vertellen. De medicijnen kunnen nooit goed zijn geweest voor t vruchtje graag info
Jeetje wat heftig. Hoeveel tabletten heb je ingebracht (gekregen)? Het lijkt me niet heel goed nee. Maar ja... je weet het nooit. Spannend hoor!! Wanneer mag je weer voor een echo? En wat zei de gyn/vk er zelf van? Over het nemen van de tabletten?
Ik heb totaal 10tabletten in genomen 4 de eerste keer en daarna elke 4 uur 2 ik moet nu de 25e weer terug voor een echo en gesprek
In principe zijn de cytotec(want die heb je gehad denk ik)om een soort weeen op te wekken zodat het eruit komt.Als het er nu nog inzit is dat dus niet gebeurd en lijkt de kans me best aanwezig dat het allemaal nog goed kan komen.het zorgt er verder niet voor dat het kindje overlijdt ofzo volgens mij....
T waren maagzweer medicijnen waarvan je dus miskramen en ernstige geboorte afwijkingen als bij werking heb
hmm heftig zeg! Denk dat je weinig anders kunt dan afwachten tot volgende echo... maar snap wel dat dat enorm frustrerend is.
Ik zie het...(even opgezocht)het vergroot het risico op geboorteafwijkingen.Maar er is dus ook een hele grote kans dat het WEL goed zit.jeetje,zenuwslopend hoor!Het enige wat je kunt doen is afwachten vrees is.Heel veel sterkte!
Jemig wat een grove fout van de gyneacoloog Wat een spanning voor jullie zeg, hopelijk komt het helemaal goed en heeft je kindje er niets aan overgehouden. Het is blijkbaar een bijwerking, maar de kans dat het goed is is er ook, sterkte met afwachten, niet leuk dit.
T is idd zenuwslopend. T word m'n 3e kindje. Hoop dat er op de volgende echo's niks geks te vinden is
ik heb net een kinderwagen gekocht van iemand die net hetzelfde had gehad en zij had een prachtige gezonde dochter rondlopen nu