ervaringen met meerdere miskramen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daisybunk1, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    zijn er hier vrouwen die dezelfde ervaring hebben als ik met meerdere miskramen?

ik ben de tel echt kwijt en eigenlijk vind ik het normaal worden ondanks de teleurstelling ben ik niet lang meer verdrietig!!!
    Wie herkend dit? Of het feit dat ik continu hoor dat vrouwen onverwachts zwanger zijn gewoon echt 6 x per jaar ofzo. pff dat frustreerd wel bij mij. :(

2. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hoi Daisy

Ik heb twee miskramen gehad. Ik vond het de tweede keer al 'minder erg'. Natuurlijk was ik wel verdrietig, maar ik had altijd in mijn achterhoofd dat dit kon gebeuren. Ook erg natuurlijk dat je niet eens meer onbezonnen erin kunt staan, en altijd maar van het ergste uitgaat.

In mijn omgeving ook vreselijk, die verhalen.. En dan nog nonchalant erover doen dat het eigenlijk niet gepland was maar het dan toch maar houden. Of mensen die totaal niet geschikt zijn als ouder. En natuurlijk alle buren zwanger en maar vragen wanneer het bij ons gaat gebeuren. Je kan moeilijk meteen met je miskramen gaan gooien, dus dan maar een beetje lacherig reageren. Niet leuk :x

Enorm frustrerend, snap je gevoel heel goed hoor!

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Zie mijn onderschrift. ik snap precies hoe je je voelt..:(

4. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    dank jullie dames voor jullie reaktie!

zelf raak ik nu meer over de zeik door mensen die uit elkaar gaan en daarbij zzeer egoistisch zijn danaan hun kind denken. pff wat een kutzooi ben het gewoon zo zat soms. Zoals nu zit ik weer uit frustratie bijna te janken niet door de miskramen maar door het gevoel van onmacht.

5. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    snap je helemaal!!! helaas jij ook sterkte en succes met het moed houden. ooit gaat er vast een kleintje komen!

6. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Ik geloof dat als je het minder erg vind dat het zelfbescherming is omdat je niet weer door verdriet wil worden opgeslurpt. Herken jij dit ook?

ow bah ik haat dat soort mensen en dan nog de mensen die dan ook nog lacherig doen en zeggen ach het komt wel goed met je. Net nadat je weer een miskraam hebt gehad en je ze dat hebt verteld. Ooit zal er vast nog een kind komen dart geloof ik zeker maar ik wil nuUUUUUUUU mijn tweede kindje. En die drang is eigenlijk met de tweede nog groter dan met de eerste!

strekte met je kinderwens in vervulling te brengen.

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ja absoluut. De eerste keer was zo vreselijk pijnlijk dat ik mezelf daar voor afscherm. Natuurlijk blijf ik het proberen, maar inderdaad uit zelfbescherming ga je er al rekening mee houden en durf je je er nog niet echt aan te hechten.

In het begin was ik daardoor juist weer bang dat ik dan zelf een nieuwe mk zou veroorzaken omdat het kindje zich dan niet gewenst zou voelen, ik haal altijd de meest rare dingen in mijn hoofd. Maar daar heb ik me snel overheen gezet als je ziet hoeveel mensen die totaal geen rekening houden met hun zwangerschap en het dan wel goed gaat.

Vreselijk he. De keren die ik 'ach, je bent nog jong dus het komt echt wel goed' al te horen heb gekregen. Vast aardig bedoeld, maar daar heb ik totaal niets aan. Wat je zegt, ik wil het nu en niet over een paar jaar. En ik ben een echte streber, krijg door hard te werken eigenlijk alles wel voor elkaar, maar dit is iets waar je zelf totaal geen invloed op hebt. Dat maakt het zo frustrerend!!

Begrijp je gevoelens heel goed hoor meid!! Hopelijk hebben we allebei snel weer een baby in de buik!

8. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Hai dames.

Ook ik heb meerdere miskramen gehad. En ik ben er eerlijk gezegd wel heel erg kapot van. Er gaat geen dag voorbij of ik moet er aan denken. Lig nu ook al de hele tijd te draaien in bed omdat ik de hele tijd nergens anders aan kan denken. Ik wil het zooooo graag, ben gwn zoo bang 😥

9. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    tuurlijk zijn er dagen dat ik mega verdietig ben en dat ik huil omdat ik zo graag nog een kindje wil maar ik moet zeggen dat ik de zwangerscahp niet meer als een blijvend iets voel met blijvend bedoel ik 9 mnd. Gewoon omdat ik weet dat het zo vaak fout gaat en daarom durf ik gewoon niet blij te zijn. Ik zeg ook altijd zwanger raken lukt wel maar ze blijven niet plakken!!!! Pff zo frustrerend.
    Als het me niks zou doen zou ik niet op dit forum komn toch!?:)

Nou ik hoop dat iedereen die een kinderwens heeft en dat nog niet gegund is nu maar snel een blijvende baby mag ontvangen!:D

10. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Hey dames,

Het is heel moeilijk.
    ik heb het echt moeten verwerken..
    Tranen van waarom ik??
    Heb alles op een rijtje kan het alles aanbieden liefde..
    Andere die het een ongelukje noemen iriteren mij zo erg..
    Maar zie ook sterke kanten erin ben er sterk van geworden..
    Ben anders over dingen gaan denken..
    Relatie was ook moeilijk hoor! Was altijd verdrietig en hij zag dat het me stuk maakte zei komt goed je gaat kids krijgen en een mooi plekje geven geniet nu van ons samen ik ben je grote baby hahaha
    Meer naar elkaar toegegroeid..
    Heb wel gehuild heel erg ben vaak met tranen stukken gaan lopen huilen huilen.. Heb er over de 2e x goed over gepraat sneller verwerkt..

Meiden heel veel sterkte..maar bekijk het positief we hebben iets kunnen dragen je hebt meiden die dat nooit hebben mogen meemaken..hoop echt diep uit me hart die wens doe ik altijd dan wens ik ; hoop dat alle vrouwen die kinderen willen ze krijgen gelukkig zullen zijn.. Liefst bambe

11. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    ik weet precies wat jullie mee maken...
    ik heb er 4 gehad voor ik mijn zoontje kreeg en toen mijn zoontje ander half jaar was heb ik nog een mk gehad, toen ben ik weer aan de pil gegaan tot hij 3 was en nu weer zwanger en tot nu toe gaat alles goed vandaag nog een echo gehad en weer een mooi kloppend hartje gezien.
    dus hoop houden meiden.... kijk naar mij na 5mk toch weer goed zwanger van de 2de en dat nu in 1x ik had het nooit verwacht dacht dat het wel weer even zou gaan duren. het enigste wat ik nu heb gedaan is dat ik de eerste ronde na mijn pil stop van mezelf ongi wou worden en de maand erna was ik gelijk zwanger!!!!
    bij de andere 2keren dat ik gestopt was met de pil was ik ook gelijk zwanger en dat ging allebei fout vandaar dat ik deze x eerst een x ongi wou worden uit mezelf.

Deel Deze Pagina