Help! Een positieve test terwijl ik nog bloed verlies!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Esli1980, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    8 weken geleden heb ik een curettage gehad door een miskraam van een zwangerschap van 9 weken oud.
    Sindsdien verlies ik in vlagen bijna dagelijks wat bloed.

Ruim 2 weken geleden nog een echo gehad. Er zat inderdaad nog een restje van de zwangerschap. Die zou er met een menstruatie wel weg gaan.

Maar ik had toen ook nog een cyste dus de menstruatie kon nog prima maanden duren. Misschien wel nog steeds.
    Heel irritant allemaal natuurlijk.

Ik zat al serieus de pil te overwegen. Als mijn lichaam maar even tot rust komt.

Ik voelde vanmiddag bekende steekjes in mijn buik. En ja hoor. Een vet positieve test.

2 weken geleden was de test nog omo wit.

Heeft iemand dit wel eens gehad?
    Is de oude zwangerschap zich weer gaan innestelen? Kan dat?
    Kan ik weer zwanger zijn? Kan dat goed gaan terwijl ik nog een restje van mijn oude zwangerschap heb?

Ik ben helemaal in de war!:(

Ik ga morgen natuurlijk mijn gyn bellen. Ik hoop dat ik snel terecht kan. Moet ik mij zorgen maken?

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Poe, het kan allemaal natuurlijk, een nieuwe zwangerschap maar ook een restje dat weer oplaait. Geen idee dus of je een eisprong hebt gehad? Hoop heel erg voor jou op een nieuwe zwangerschap en dat het nu goed gaat! Een echo zal uitsluitsel moeten bieden. Als het er nog erg pril uitziet, zou ik om de dag hcg laten prikken om te kijken of het goed stijgt.

Suus

3. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @suus, bedankt voor je antwoord.

Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ik een eisprong heb gehad en een bevruchting.

Ik heb net weer een test gedaan en deze is alweer bijna negatief. Terwijl de test van gisteren middag echt knal was.
    Ik hoop eigenlijk dat ik snel ongesteld word. Maar ik ga natuurlijk wel even nog de gyn bellen.

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ach Esli, wat een ellende! die langlopende onzekerheid en die rollercoast aan emoties..
    Ik hoop zo dat je nu gewoon ongesteld gaat worden!!!
    ik duim voor je meid!!!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik zou toch even hcg laten prikken idd! Het is wel heel laat nog voor een positest na een mk. Soms laait zo'n rest op en dat is echt niet goed.

6. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hallo Dames,
    Vandaag bij de gyn geweest en die maakte zich inderdaad flinke zorgen.
    Het zou een soort mola zwangerschap kunnen zijn en ze begon al over een soort chemo kuur.
    Ik ben er heel erg van geschrokken.

Gelukkig kreeg ik al na een uur een telefoontje dat er nul hcg in mijn bloed zit en dat was volgens haar een heel goed teken.

Ze dacht aan een valse test of een vroege miskraam.
    Verlies nog steeds bloed en dat baarde haar wel zorgen. Maar gelukkig dus geen woeker groei ellende... pfff
    Over een weekje nog voor de zekerheid een controle.
    Het was nogal een heftig dagje zo.

Bedankt voor jullie reacties, ik laat dit topic sluiten.

Deel Deze Pagina