Hallo dames ! Hmm ik weet bijna wel zeker dat ik vandaag een miskraam heb gehad. Ik vroeg mij af hoe het bloed er dan uit ziet ? Misschien beetje onsmakelijk , maar bij is het gewoon net alsof ik ongi ben. Het is vanochtend begonnen met een beetje en vanavond had ik zo'n zeurende pijn ... Ik werd er gewoon misselijk van.. Ik neem aan dat dit dus een miskraam was. Je leest natuurlijk wel dat mensen ook wel eens een bloeding tussendoor hebben gehad die net zo als een ongi was.. maar dat lijkt me bij me vrij sterk. Ik wil toch morgen nog even naar de huisarts voor de zekerheid. En het bloed wat je nu verliest, mag je dat beschouwen als een ongesteldheid. Dat je cyclus vanaf nu begint.. ? Sorry misschien beetje domme vraag, maar ik weet niet hoe dat allemaal zit. Liefs een verdrietige Rachell
Hoi Rachell, Ik heb ook een miskraam gehad. Het leek idd net of ik ongesteld was geworden.. Alleen voel je op dat moment eigenlijk al dat het fout is.. Soort voorgevoel.. Bij mij duurde het een heel weekend. Hevig bloedverlies en erge buikpijn, krampen en duizelig. Ik zou even langs de HA gaan.. Heb ik ook gedaan. Zit je niet de hele tijd in onzekerheid. Duim voor je!! Sterkte ermee. Groetjes Sandra
@ Rachell: ik was wel verder in de zwangerschap ten tijde van mijn miskraam. Ik verloor echt veel bloed. Het was net alsof er een kraantje openstond. Toen ik het vruchtje verloren was, werd het bloeden ook meteen een stuk minder. Net zoals de krampen. Als je twijfelt zou ik morgen even contact opnemen met je huisarts of verloskundige. Heel veel sterkte de komende tijd, een miskraam is niet niets..
@ Sanjor & Noukje : Jaa toen ik afgelopen vrijdag al hoorde dat mn bloedtest wel positief was maar mn hcg was vrij laag .. toen wist ik het ... Wat kan je huisarts denk je voor je doen ? Gaan ze nog controleren of je echt een miskraam hebt gehad ??' Pff heb het er erg moeilijk mee joh ... je vraagt je echt af .. waarom ?? je bent allebei gezond ... Willen het allebei zo graag.. ! ( geldt natuurlijk voor iedereen hoor ) Je wilt zo graag weer verder... maar toch de gedachte dat het fout kan gaan, blijft zo groot nu .. nu je dit mee maakt. Vreselijk voor iedereen die dit mee moeten maken ! Dankjewel voor jullie lieve reacties !
jij en ik hebben dan beiden een even slecht weekend.. precies hetzelfde aan deze kant.. veel sterkte als het idd mis is.
jaa erg hee.. Ik ben gister ook nog gewoon uit eten geweest met vrienden. Oh ik had zo'n pijn ik werd er gewoon misselijk van .. maar goed die vrienden hadden wij verder ook niets verteld. Ooh ik wou eerst niet gaan , maar dacht aah joh gezellig eten .. dan vergeet je die pijn wel ... hmm niet dus... moet zeggen dat het vrij snel afzakte toen we daar waren .. gelukkig.. Maar ik vloei nog steeds .. Heb jij daar ook nog last van Wendy??