heel veel sterkte meis weet hoe je je veolt ik onderga vanaf afgelopen dinsdag ook een miskraam het bloeden is bij mij nu gelukkig al wat minder maar ik heb er ook moeite me ehet een plaatsje te geven xxx liefs mariska
heel veel stertke meis ik weet hoe je je voelt op oudjaarsdag mn tweeling verloren niet geheel onverwachts maar toch ook wel mn man houd zich ook groot tegenovermij uit hij zich niet vernam met jaarwisseling dat hij zen verhaal tegen een wild vreemde vrouw had gedaan liefs marina
Veel sterkte, Ik weet hoe je je voeld. Ik heb zo pas ook een mk gehad, ik wacht nu nog tot het bloeden gaat door komen. Ook voor je man heel veel sterkte!
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik heb het zelf ook meegemaakt en het is hartverscheurend. Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is dat tijd alle wonden heelt. Probeer misschien een weekendje eruit te trekken met je man en op hotel te gaan en je volledig te laten pamperen. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe.
Ontzettend veel sterkte! Dat soort dingen komen altijd heel hard aan, veel harder dan je je van tevoren realiseert, je weet het pas als je het zelf hebt meegemaakt. Ik hoop dat jullie binnenkort goed met elkaar kunnen praten... Dat is belangrijk, zodat je het een plekje kunt geven. Ontzettend veel sterkte ermee!
ik vond het een goed plan van je om een weekendje er uit te trekken. en dat hebben we samen dan ook gedaan. wel zijn we bij familie geweest en daar met mijn broers leuke dingen gedaan met zijn 4 morgen ga ik weer proberen te werken je moet toch op een moment iets maar het lijf wil nog niet helemaal. heb soms nog avonden dat mn buik nog wel pijnlijk aanvoelt of gevoelig. hebben jullie dat ook?? of is dat geestelijk iets dat je het maar denkt ik mis soms wel de zwangerschap kwaaltjes ook al beni k maar 5 1/2 week zwanger geweest. gr cybersyby
meis hoe gaat het nou met je met name lichamelijk bedoel ik geestelijk kost dit bij de meeste oa me zelf meer tijd?
hey whiteangel lichamelijk gaat het redelijk . ik hou wel als ik te veel doe of werk steek rechts onderin. maar daarvoor gaan we donderdag naar de huisarts geestelijk inderdaad kost het tijd. hoe is het met je zelf?? en met je man kan je het verlies een beetje dragen. het zal niet mee vallen meid, gr cybersyby