Dikke buik na miskraam.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Novastar, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hallo,
    Ruim een maand geleden heb ik helaas een miskraam gehad met zes weken zwangerschap. Tijdens de zwangerschap was mijn buik al erg opgezet maar dat kon door de hormonen komen die ik gebruikte (zwanger via ivf met embryoselectie). Net na de miskraam kregen mijn darmen de schuld maar die buik gaat maar niet weg. Ik heb altijd wel een klein buikje maar zo erg als nu is het niet geweest. Ook voelt mijn buik harder dan normaal. Tijdens de zwangerschap had ik ook kleine pijntjes in mijn onderbuik en liezen en af en toe heb ik die ook nog. Bij de nacontrole bleek dat mijn baarmoeder schoon was en mijn cyclus is ook alweer ongeveer op schema (word waarschijnlijk volgende week ongesteld). De buik en de pijntjes ken ik niet van eerdere menstruaties. Herkent iemand dit?

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik herken het wel ja, bij mijn vorige miskraam heb ik hier maanden last van gehad.. Ik moest maanden stoeien met de knopen van mijn broeken en soms vloog mijn rechterbeen gewoon omhoog omdat ik dan een steek in mijn lies had..Ook had ik idd een harde opgezette buik, ik was overigens ook in de veronderstelling dat dit toentertijd aan mijn darmen lag.. Na een paar maanden is dit gelukkig weer afgezakt, nu ben ik in afwachting van een miskraam krijg of een curettage of pillen maandag hierover de knoop doorhakken en ik heb er nu ook weer last van..

Kuikentje2024 vindt dit leuk.
  3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dank je voor je reactie. Vraag me toch af wat voor pijn het is, want waarom zouden mijn darmen na een maand nog van streek zijn? Wat erg voor je dat het weer mis is bij jou. Dat moet pijnlijk zijn. Sterkte.
    Novastar

Deel Deze Pagina