Ik heb met precies 5 weken een miskraam gehad. Ik had wel echt duidelijk positief getest (3x). Het is een soort zware menstruatie en ik heb ook een piepklein vruchtje verloren, tenminste ik denk dat dit het was (een soort grijzig blaasje in een sliert van slijm/bloed). Mag ik afgelopen zondag zien als de 1e dag van mijn menstruatie en mag ik het dan deze maand alweer proberen? Of moet ik wachten? @Brigitte: nog bedankt voor het antwoorden van mijn vraag over mijn uitgerekende datum.
Hoihoi, Je mag je miskraam rekenen als je eerste dag van je laatste menstruatie, tenzij je nog een mensus erna hebt gehad dan pak je die. In principe mag je direct na een miskraam weer zwanger worden. Maar omdat je vaak ziet dat je lichaam ook even van slag is en daardoor je cycles wat onregelmatig kan zijn, Je niet helemaal kan zeggen hoever je zwanger bent. Daarom word er vaak geadviseerd een menses af te wachten. Imke
Dank je wel voor je antwoord, Imke. Ik temperatuur en gebruik ovulatietests. Dus ook als de cyclus van slag is, weet ik straks wel op 1 of 2 dagen nauwkeurig wanneer ik geovuleerd heb. Ik ga het daarom maar direct weer proberen (ons kennende duurt het toch weer 6 maanden voor het raak is... )