in maart heb ik een abortus gepleegd wat lijkt op een miskraam ik wou het niet maar had 1 pil genomen dus moest de anderen ook nemen mijn partner wou niet. dat de baby kwam want hij is 30 en was er niet klaar voor. en heb er zon spijt van! vervolgens begon ik te bloeden dag of 6 en in aprilgewoon me menstruatie heb in mei gemeenschap gehad met dezelfde partner (6 mei 1ste dag bloeding) toen opeens ook 23 mei 1ste dag bloeding en toen 6 juni weer 3 dagen en heb alle mogelijke sympthonen maar de testen zijn negatief en toch voel ik iets in me onderbuik ben al moeder dus weet hoe het allemaal voel bij me kindje kwam ik er met 16 w en 2dagen en had geen buik ofzo help
Ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan voor n bloedtest. En ik begrijp uit je verhaal dat jij géén abortus wilde maar dit deed voor hèm (je ex)(partner)? En ben je nu nog met hem samen dan?
Maar gebruik je dan geen voorbehoedsmiddelen of gebruik je de pil niet consequent dat je nu misschien weer zwanger bent? Want als je de vorige keer 'abortus' hebt gepleegd (alhoewel ik niet weet of dat kan met het slikken van een pil), dan zorg je er toch voor dat je dat niet nog een keer gebeurt? Of misschien als je wel voorbehoedsmiddelen gebruikt dat je op zoek moet naar wat anders? Tja, voor nu lijkt me dat je niet anders kan doen dan wachten op je ongesteldheid en tussendoor blijven testen, ander misschien even langs je huisarts en de situatie uitleggen...
ja ik was met hem toen met hem en nu niet meer want had het en beetje had het kindje zo graag gewild maar voelde me gedwongen heb je msn?
is een pil dat je kunt slikken je moet 1 in nemen dat was op en vrijdag en na 2 dagen heb je nog wat pillen die je moet slikken om de 4 uur en als je begint met bloeden kun je stoppen je kunt het allleen slikken als je voor 7 weken zwanger bent.
ik voel een druk en zou zweren dat ik wat voelde bewegen weet het verschil met de darm maar als ik eet zweldt me buik op en heb weer een zwangerschap streep en ruik alles heel goed ben erg emotioneel boos te vrolijk enzo hoe zie je prive berichten?
maar nco1, gebruikte je dan geen voorbehoedsmiddelen die ene keer dat je nog met hem was? Want zoniet dan wil je misschien toch wel graag zwanger van hem worden, al is het onbewust? En in dat geval zou het toch iets moois zijn, zeker als je spijt hebt van de abortus?
Voor wie meer wil lezen wikipedia, en dan als zoekterm abortus. Ik vond met name een van de uitleggen te afschuwelijk om hier te posten.
@daisysanches: ik heb het gelezen, inderdaad heel naar. Vandaar dat t mij zo lijkt dat je je dit geen tweede keer laat gebeuren toch?
ik kan me haast niet voorstellen dat je echt zwanger bent hoor, maar misschien wil je het wel heel graag en is de wens 'moeder' van de klachten?