miskraam? vervolg op forum van gisteren!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Purplegates, Apr 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hey allemaal,
    heb nog niet kunnen testen omdat ik vandaag nergens een test kan vastkrijgen..
    maar even voor de duidelijkheid het waren niet een aantal druppels die vielen het was ca 15 seconden lang alsof je iets in een gmas schenkt, zo kwam het er uit. De foto is ook veel lichter dan het in werkelijkheid was..
    ik heb sinds vandaag ook vrij veel en dikke bloedstolsels, moet ik me zorgen maken???

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    Het kan een menstruatie zijn geen idee of het een miskraam zou zijn wand ik begrijp hierboven uit je verhaal dat je nog niet getest hebt !!
    Ik wil igg succes en sterkte wensen !!

X x

3. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Ja het zou kunnen maar heb veeeel meer bloedverlies dan normaal (moet om het uur toiletbezoek hebben) en heb normaal ook nooit last van stolsels en het zijn er echt veel en grote nu..

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Het kan ook zijn dat je baarmoeder een grote schoonmaak houd, ik heb dat soms dan is m'n menstruatie veel heftiger en langer

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Als je stolsels hebt dan verlies je stukjes weefsel.
    Als het een miskraam zou zijn dan zie je daar eigenlijk niks van omdat het vruchtje nog maar een paar mm groot is.

Er valt verder weinig over te zeggen aangezien je niet kan testen.

Dus 50/50 voor een miskraam en een hevige menstruatie.

6. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

Oct 5, 2014
    505
    589
    93
    Sorry.. maar maakt het iets uit of het een HELE vroege miskraam is of een hevige menstruatie? In beide gevallen; nieuwe ronde nieuwe kansen! Zo vroeg kun je eigenlijk nog niet eens van een miskraam spreken..

7. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Met mijn VMK van 1,5 ajar geleden verloor ik ook meer bloed als normaal met een soort van bloedpropjes/stolsels erin dus ik vrees idd dat het een vmk is. Door een professional wordt in zo een geval gesproken van een chemische zwangerschap en niet van een echte zwangerschap, maar dat doet natuurlijk niks af dat je je erg klote voelt op zo een moment...

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Miskraam met jou morgelijke termijn van in en nabij 4 weken zie je niet... Je verliest dan bm slijnvlies, bloed en miss wat weefsel. Ik denk niet dat je een miskraam hebt gehas

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vaag. Je zou gisteren al een test kopen. Of kon je toen ook nergens een krijgen?
    :(

Of wil je graag dat wij zondermeer zeggen dat het vast een miskraam is geweest, terwijl we dat zonder positieve zwangerschapstest nevernooitniet kunnen zeggen.

Mijn menstruaties verschillen zonder pil ook. De ene keer ben ik zeer heftig ongesteld (zelfs als ik geen sex heb gehad, dus een miskraam kan het dan niet zijn) en kan het zwaarste maandverband het haast niet aan en moet ik het tig keer wisselen, terwijl ik de andere keer veel lichter ongesteld ben.

Mijn zusje heeft af en toe ook een cyclus met zo'n zware menstruatie dat ze werkelijk leegloopt en zowat een handdoek tussen haar benen moet proppen. Hiervoor is ze ook naar de huisarts geweest trouwens.

10. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Zolang je niet getest hebt en geen positieve test heb gehad, kun je niet zomaar uitgaan van een miskraam.
    Vind het ook altijd een beetje beledigend ofzo dat dat in sommige reacties dan toch gewoon geopperd wordt.

Ook zie je, zoals eerder gezegd, op dit termijn geen verschil tussen een hevige menstruatie of een miskraam. Dit omdat er op dit termijn nog vrijwel niets zit en je het met je blote oog waarschijnlijk niet eens kunt zien.

Ik zou gewoon uitgaan van een hevige menstruatie en op naar de volgende ronde.

Waarom plaats je trouwens een vervolg in een nieuw topic en ga je niet gewoon verder in je oude topic?

11. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

Mar 1, 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nu ook telkens zo'n menstruatie sinds ik geen anticonceptie meer gebruik. Maak je niet zo druk en ga gewoon de volgende ronde in. Je hebt geen positieve test gehad, dus je kan niet spreken van een miskraam.

12. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Sorry hoor, maar als je dit echt graag had willen weten dan had je gisteren een test gekocht en vandaag was er ook echt een mogelijkheid om ergens in een supermarkt die wel op zondag open is een test te kopen..

Je hebt geen positieve test gehad, dus is er geen sprake van een miskraam en eerlijk is eerlijk de haren gaan me daar recht van overeind staan! Misschien is het vervelend dat je meer bloed en meer stolsels verliest en schrik je daarvan, maar om dan meteen van een miskraam te spreken?

Share This Page