Hoihoi Sinds aantal dagen heb ik het ineens momenten super warm daarbij vaak ook ligt in het hoofd en super misselijk .. Zou dit ( naast mn andere symptoompjes) ook een symptoom van e3n zwangerschap kunnen zijn?? Ook veel meer last van branderige ogen tot tranen toe
Ik heb het altijd voor en tijdens mijn ongesteldheid. Echt veel zweten en warm hebben niet normaal! Dus kan van alles zijn meid. Het zijn hormonen die het doen dus zweten kan ook door zwangerschap komen maar ook door ongesteldheid dus..
Hmm ja kan indd beide kanten op,heb het nooit tijdens mn ingesteldheid, wie weet is dat veranderd, moet het dinsdag of woensdag ong worden.. zal me benieuwen.. iritant ist zeker,
Ik had megaveel zweten de laatste 2 zwangerschappen..dus afgelopen ronde hoopte ik dat ik zwanger was..want wat een zweet die dagen voor nod.. Maar toch gewoon ongesteld geworden.. Dat kan dus ook weet ik nu.
Tranende branderige ogen lijkt me eerder een hooikoorts symptoom, en zweten heb ik niet perse geassocieerd met zwangerschap. Maar ik herken wel dat je op den duur overal iets achter gaat zoeken hoor
Ik hoor nu ook in mn omgeving verschillende verhalen, we tijdens zwangerschappen en ook tijdens ongesteldheid. Indd suusjeuh maar heb nu al 1.5 week vage syptomen die ik met mn ongesteldheid nooit heb, loop nu bijna aan mn NOD aan dus wordt best even spannend Net als kleine krampjes in de buurt van mn liezen vooral als ik in bed lig bijv, misselijk, draaierig vaak in de winkel ( ook zoiets doms dan wordt ik soortje van niet goed) zware hoofdpijn ( voelt anders dan ongesteldheids hoofdpijn) ... Voelt allemaal gwn anders, maar kan ook zijn dat mn lichaam nu anders op de ongestelheid gaat reageren nu ik met de pil gestopt ben in november.. Ik wacht de dagen af.. duurd overigens wel lang hihi
Ik heb tijdens de innesteling van de 1e zwangerschap enorme warmte zweet aanvallen gehad en in deze zwangerschap nog steeds regelmatig. Wie weet, hormonen doen veel geks over paar daagjes testje wagen 👍
Dat is waar lala2, gisteren al stiekem 3en testje gedaan maar waa nog negatief.. ik ga ook vanuit dat het niets is maarrr zou echt super zijn! Enn indd vele hebben het dus wel tijdens de zwangerschap daar ben ik inmiddels achter hihi, maakt het nog spannender eigenlijk haha