Miskraam vier is een feit

Discussie in 'Miskraam' gestart door lolababy, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Neeeeee...

    :(

    Veel sterkte en een knuffel!
     
  2. Sharonmenzo

    Sharonmenzo Actief lid

    10 jul 2013
    275
    1
    18
    Maastricht
    Heel veel sterkte, het is verschrikkelijk gemeen en oneerlijk... Ik weet het. Misschien gebruik je het al, maar kun je bij je gynacolooggeen ustrogestan krijgen? Sommige meiden zweren erbij... Ik ga het komende ronde ook gebruiken...
     
  3. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Wat erg dat het je nu al 4x overkomen is :(. Hoop dat de onderzoeken iets opleveren, en dat jullie snel een kindje mogen krijgen. Heel veel sterkte !
     
  4. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi nee nog niet morgen bellen met fertiliteit kliniek. Krijg je toch alleen op recept?
     
  5. Zomersproet

    Zomersproet Fanatiek lid

    17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi lolababy, wat verschrikkelijk dat je dit weer moet meemaken!!
    Misschien niet verkeerd om even afstand te nemen hier en misschien ook om je lichaam even een pauze te kunnen- 4 keer door die verschikkelijke eerste weken heen met alle kwaaltjes etc,dat is echt niet niks!! Heel, heel veel sterkte!!!!
     
  6. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Nou heb gebeld hoor, kan pas 5 november pff dan zou ik dus gewoon al weer zwanger kunnen zijn en vind ik te laat.
    Dus ze zeiden even je ha bellen die kan je er vervroegd tussen krijgen.
    Nou weer gebeld kreeg ik ander assistent zegt se doodleuk, ja dan probeer je toch deze maand niet zwanger te worden.
    Pff lekker makkelijk gezegd. Ik uitleggen ik wil alleen bloed laten prikken wat mijn progesteron is nu, miskraam is in gang. Wil die van volgende maand niet weten omdat ik weet dat die ook al mis gaat.
    Met godsgratie gaat ze het de huisarts vragen om te bellen.
    Echt hoor sommige geven meteen hun mening en daar vraag ik helemaal niet om. Vraag gewoon of ze even de ha wil vragen.
    Grrr word straks terug gebeld.

    De miskraam is nu wel pittig loop letterlijk bij elke stap leeg en vannacht zat ik helemaal onder. Elke plas die ik doe is vuurrood. Echt raar om dit zi mee te maken en niet vergeten die rot kramp erbij bah bah bah
     
  7. Borelli

    Borelli Actief lid

    13 jul 2012
    240
    0
    0
    Tjonge Lolababy wat een triest bericht. Ik wens je veel sterkte de komende tijd en hopelijk krijg je snel de medewerking van de medici.
     
  8. Schrikje41

    Schrikje41 Actief lid

    29 mrt 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid wat verschrikkelijk balen allemaal zeg!!

    Zeker ook nog dat het gelijk zo heftig is en ze bij de ha niet meewerken :(

    Ik ben niet medisch geschoold, maar ik dacht van hier dat progesterontekort iets latere mk veroorzaakt. Misschien een troost dat het als het zo vroeg al mis gaat het toch al mis zat. Niet elk eitje en elk zaadje zijn goed genoeg om een heel mensje te worden natuurlijk. Het is verschrikkelijk en je wilt zo graag :(:( Maar de natuur moet het wel doen natuurlijk!

    Heel veel sterkte en knuffels meid, zorg je wel goed voor jezelf? Op de bank met een dekentje en een filmpje oid?
     
  9. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja ik weet het maar hier dus miskraam gehad van
    6 weken
    7 weken
    9 weken kloppend hartje bij 6 weken
    4 weken
    En nu 5 weken

    Dus ja hoe vroeg moet het wezen of laat?
    Er is iets maar wat...
     
  10. Naa

    Naa Fanatiek lid

    10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee meid toch wat vind ik dit verschrikkelijk voor je! Ik had zo gehoopt dat het beebje nu wel zou blijven zitten wat een verdriet voor jou zeg!
    Heel veel sterkte!
    Dikke knuff!
     
  11. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Dank jullie wel

    Is echt in volle gang hier, elke stap die ik neem loop ik leeg.
    Plassen is ook niet normaal meer pff heel de wc pot rood.
    Nog nooit zo meegemaakt zeg.
    Voel me slap, heb hoofdpijn ben nog steeds misselijk. Geen koorts gelukkig.
    Van mij mag dit snel over zijn.
    Afspraak blijft dus op 5 nov staan, maar bel morgen wel de vk op of ze me naar de gyneacoloog kunnen sturen, mag dus ook niet uit mezelf een afspraak maken.
    Assistent van huisarts belde terug en gaan niet bellen om eerder daar te kunnen komen, dus schiet lekker op maar niet heus.

    Nu weer hangen op de bank doe werkelijk geen flikker
     
  12. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Knuffel meid!!
     
  13. masrya

    masrya Fanatiek lid

    11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Hele dikke knuffel meis, ik weet wat je meemaakt.

    Het vertrouwen in je lichaam is weg, krijg jij onderzoeken vanwege de miskramen?

    als dat zo is, hoop ik dat er niks uit komt en je gauw een mooi babytje in je armen mag houden.
     
  14. dorri

    dorri Bekend lid

    20 sep 2006
    916
    0
    0
    lieve lolababy,

    kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit.. veel sterkte de komende tijd! liefs en knuf, Dorri
     
  15. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja is de 5 de nu al vier officieel in 5 maanden. Beetje te veel he.
    Dus ze gaan maar zoeken hoop wel dat ze iets vinden kan er misschien iets aangedaan worden.
    En anders kan ik me er bij neerleggen. Nu niet helaas
     
  16. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi dames,

    van de week met mijn huisarts gebeld ivm mijn miskraam, wilde nu al testen of ik te weinig progesteron had.

    De assistent ging daar in overleg en werd eind van de dag terug gebeld.

    Arts vond het een goed idee maar verwees me liever meteen door naar een fertiliteit kliniek. Kon de volgende dag meteen bellen.

    uiteraard gedaan maar kan pas 5 nov terecht en dat vond ik weer te laat aangezien ik dan best weer eens zwanger zou kunnen zijn en te laat is om er iets aan te doen.

    dus zeiden ze even via je huisarts regelen dat hij het vervroegd pff dus ik weer bellen, andere assistent en die zei gewoon nou dan zorg je er toch gewoon voor dat je niet zwanger word.. Wtf dacht dat ik gek werd stom mens.

    pleurde de foon neer en probeerde het via de gyneacoloog, ook daar moest ik een verwijs kaart voor hebben dus de vk weer gebeld. Dacht echt ff wat een gedoe allemaal.

    nou die reageerde zo boos op wat de assistent had gezegd dus liet ze meteen mij bellen door de dienstdoende vk van die dag.

    Kon gister avond meteen langs omdat ik echt heel veel bloed verloor misselijk was en hoofdpijn. Gelukkig was mijn baarmoeder zo goed als schoon. Vanmorgen moeten testen en due was echt zo licht dat ik moest turen. Dat gaat goed dus.

    nu gaan ze zelf er achter aan om mijn afspraak wat te vervroegen. Zodat ik eventueel meteen kan beginnen als mijn progesteron te laag zou zijn.

    heb overal jeuk al sinds april tijdens alle zwangerschappen, mijn dagen van mensturatie is vier soms drie dus best kort en mijn lf was bij de laatste ovulatie ook kort.

    dus ik hoop echt dat hier iets uit kom en dat mijn volgende zwangerschap een blijvertje is...

    Gr. van mij
     
  17. dorri

    dorri Bekend lid

    20 sep 2006
    916
    0
    0
    Fijn dat je nu sneller terecht kan! ik ga voor je duimen!

    lfs, Dorri
     
  18. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Jaaaaa ben gebeld lang leve de vk haha, afspraak staat op 17 okt dus lekker op tijd nog hihih
    Goh kan een mens blij zijn zeg
     
  19. dorri

    dorri Bekend lid

    20 sep 2006
    916
    0
    0
    O wat fijn!!! blij voor je meis! eindelijk wat duidelijkheid!

    lfs, Dorri
     
  20. Linky

    Linky Fanatiek lid

    12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte meid, bij mij is net de tweede begonnen :(
     

Deel Deze Pagina