Ik heb me maar ff aangemeld voor deze pagina omdat ik met het volgende zit. Ik heb sinds 3 jaar een Mirena. Echter had ik de laatste 2 a 3 maand 'last' van kleine bloedinkjes. Vanochtend schrok ik me dood, heel donkerbruin kleurig bloed, het zag eruit als jodium. Omdat ik vorige week last had van zere borsten en liezen, heb ik een test gedaan, ondanks dat ik een spiraal heb. De uitslag was negatief. Toch voelt het niet goed en al helemaal niet na mijn ontdekking vanochtend. Deze kleur heb ik in mijn leven nog niet gezien. Ik heb een zoon van 4 en 1 miskraam gehad, dus ik heb wel wat gezien. Heeft iemand hier ook een soortgelijke ervaring mee of iets dergelijks. Alle reacties zijn welkom. Uiteraard bel ik maandagochtend gelijk de huisarts. Groetjes
Heb net het nummer gedraaid om te horen wat er gezegd werd en het is voor spoedeisende gevallen, welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag.
Mhmmm... Wat een onvriendelijk bandje!! Hier in Alkmaar kun je met vragen ook echt gewoon bellen hoor. Bij hele erge spoed denk ik eigenlijk ook meteen aan de EHBO van het ziekenhuis. Maar goed, sorry voor mijn onbruikbare tip dus en hopelijk reageert er nog iemand hier met ervaring! Succes met afwachten in ieder geval