Miskraam vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ellendoll, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    hoi,

    Afgelopen zaterdag heb ik een MK gehad ( +- 6weken zw) dit ging gepaard met redelijk wat bloedverlies en krampen.. Maandag was het bloeden zo goed al weg en had totaal geen pijn meer. Vandaag ging ik werken en na 2 uurtjes zaktte ik in elkaar op de grond, begon te zweten (heel warm hebben) kreed de bibber in men lijf en bloedde heel heftig (het leek wel alsof ik bleef plassen- srr voor de details) dit ging gepaard met hele heftige buikpijn, het leek wel of men buik vanbinnen openscheurde, en kroop in elkaar van de pijn :cry: Ik ben direct naar huis mogen gaan en heb daar men HA opgebeld, die raadde me aan om zo snel mogelijk een echo te laten nemen, want hij dacht aan een BBZ, de pijn trekt ook iets meer naar men rechterlies.. Heb een afspraak gemaakt, maar van zodra ik in het dyagnosecentrum aankwam, zeiden ze me dat ze geen echo wilden doen ? ik was helemaal van slag en kreeg er geen woord meer uit...

    terug met men HA gebeld, die was niet echt gelukkig met hoe ze me behandeld hadden en gaat persoonlijk voor een echo zorgen, hij blijft vanacht ook speciaal voor mij bereikbaar, indien er iets moest zijn.

    Nu was mijn vraag: Kan dit een BBZ of is dit normaal bij een MK? Heb vorig jaar ook MK gehad, maar daar had ik niet de pijn en bloedverlies die ik nu heb..

    Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd en antwoord..

    Liefs ellen
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi ellen,

    Misschien was de miskraam nog niet helemaal kompleet en begon je daarom wederom te vloeien. Het is in derdaad raadzaam met een echo te beoordelen of je baarmoeder helemaal leeg is.

    Groetjes imke
     

Deel Deze Pagina