Lieve dames, Helaas heb ik afgelopen zondag een spontane miskraam gehad. Ik zou vandaag 9 weken zijn geweest. Heb vandaag een echo gehad maar mijn baarmoeder was helaas nog niet schoon. Nou moet ik donderdag naar de gynaecoloog. Zou dan tabletten krijgen die zorgen dat de rest er uit komt. Iemand hier ervaring mee toevallig?
Wat verdrietig meis. Ik heb drie keer pillen gehad. Je krijgt menstruatiekrampen en bloedverlies en hopelijk komt dan het restweefsel naar buiten. Ik heb het steeds gehad als het vruchtje er nog zat dus weet niet hoe het gaat als het om restweefsel gaat. Ik heb wisselende verhalen gelezen van anderen, van vrouwen die de rest verloren tot aan vrouwen waarbij er lichamelijk bijna niets gebeurde na de pillen. Sterkte
Hè haagsmeisje, Ik heb helaas een ervaring met de tabletten. Bij mij was er nog niets los gekomen dus de pillen moesten al het werk doen. De eerste keer dat ik deze inbracht gebeurden er niets. Toen moest ik ze na een paar dagen weer inbrengen en heb toen heel de dag door stolsels en uiteindelijk ook een vruchtzakje verloren. Het voelde als heftige menstruatie pijn, maar dan echt wel wat pijnlijker. Ik weet niet of dit bij iedereen anders is... Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen meid.
Bedankt voor jullie reacties. Morgen om 11.40 naar de gynaecoloog. Hoop dat ik er snel vanaf ben. Hielden de krampen lang aan?
Hier toch nog de medicijnen na de miskraam om mijn baarmoeder schoon te maken.. bij mij deed het niks... Sterkte x
Geen pillen. Baarmoeder bevat alleen wat normaal baarmoederslijmvlies. Dus dit komt vanzelf. Wel hcg controle in mijn bloed. En na volgende menstruatie nog 1 x een extra echo en hcg prikken. Wel een opluchting
Ik heb ook de pillen gehad, maar na 3 weken hevig bloeden en pijn terug gegaan naar de gyn en die adviseerde om alsnog een curretage te doen..
Ik heb een vraagje. Ik heb helaas ook een miskraam gehad. Op de eerste echo was alleen een vruchtzakje zichtbaar. Daarna veel bloed verloren. Op de tweede echo bleek het vruchtzakje helaas nog steeds zichtbaar dus kreeg ik tabletten om de miskraam op te wekken. Dit is gelukkig gelukt, veel stolsels verloren. Ik ben nog wel erg onzeker en hoop echt dat komende week mijn baarmoeder leeg is bij de echo. Wat ik alleen heel vervelend vind, is dat ik nu steeds nog maandverband moet gebruiken, omdat ik nog steeds bloedverlies heb. Ik voel me dan zo onzeker, bang dat iedereen het ziet, wat natuurlijk niet zo is. Ik lees dat je geen tampons mag gebruiken. Zal dit nu nog niet mogen denken jullie?
Ik had het advies van de gyn gehad om geen tampons en sex te hebben tot het bloeden over was. Daar heb ik me ook netjes aan gehouden.. ik hoop dat het goed gaat met je?
Dat is het ook.. helaas hoort het erbij. Nou loop ik bij a altijd met jogging broeken maar mij gaf het een goed gevoel om over mijn onderbroek een extra boxer te dragen.. zat net wat "steviger" om het zo maar te zeggen.