Lieve meiden, Ik heb een vraagje. Ik heb een miskraam gehad. Inmiddels heb ik de bevestiging gekregen, na gebruik van tabletten, dat mijn baarmoeder leeg is. Ik merk echter dat het emotioneel heel zwaar is. Soms voel ik me wat beter, maar op een ander moment zit ik echt in een dip en ben heel emotioneel. Ik weet nu niet goed wat ik moet doen met werk. Ik krijg veel begrip van mijn omgeving. Dat is fijn. Tegelijk voel ik veel verantwoordelijkheid tov mijn werk. Ik weet dat ik en mijn gezin voorop staan, maar toch vind ik het zo moeilijk om een keuze te maken wat goed is. Hoe hebben jullie dat toen gedaan?
Ik kreeg gelukkig heel erg veel begrip van mijn baas. Hij had tegenmiddel toen gezegd dat ik alle tijd moest nemen die ik nodig had. Dat was heel fijn, ik had tijd nodig voor mijzelf maar werdt ook niet onder druk gezet om terug te komen. Heel erg veel sterkte
Ik zou gewoon even thuis blijven, even rust en verwerken. Wellicht voel je je na wat slaap en rust beter? Weet niet wat voor werk je doet, maar als je met je hoofd helemaal er niet bij bent, kan je niet werken. Ziek is niet alleen koorts, je mag gerust even aan jezelf denken!
Ik heb vorige week zondagnacht een miskraam gehad en ben maandag gewoon gaan werken. Heb de hele week gewerkt. Heel goed voor de afleiding. Bij mij werkte het! sterkte meis de komende tijd en hopelijk snel weer raak!
Ik ben een dag thuis gebleven met mijn man en ben daarna wel gaan werken. Bij mij hielp de afleiding. Anders zou ik toch alleen maar gaan malen. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Ik heb op dag 3 weer gewerkt en vanaf toen telkens met dagjes thuis werken en werken op de vloer afgewisseld. Ik vond de afleiding ook wel fijn. Veel sterkte en inderdaad jij en je gezin op nummer 1!