Nou de titel zegt het al. Ben nu bijna 3 weken geleden gecurreteerd en verlies nog bloed. Wel stuk minder enzo maar inlegkruisje is nog nodig
Ja ik echt maar krappe week vervelend voor je maar ze zeggen wel Hoe lang je bloed kan verliezen toch?
Bij mijn normale curretages een week ongeveer. Heb :x een infectie gehad en dat was andere koek. Is t helder bloed of oud bruin?
5 dagen. Ik zou persoonlijk even contact opnemen als je nu nog bloedt, misschien geeft een echo wat zekerheid?
Meeste oud bruin.beetje helder bv rood in het slijm? Heel klein beetje is dat. Heb vorige week nog telefonisch contact gehad en toen gaven ze het nog een week. Denk dat ik het V eind van de week weer eens bel
Ik ben een paar dagen na de curretage 2 avonden met kramp nog veel bloed verloren. Dat was echt even een flinke 'aanval' met kramp en bosbessenjam verlies zeg maar. Heb zelf daardoor wel het idee dat er alles uit is gegaan
hey spruitjes, na mijn curretage had ik 10 dagen nog wat oud bloedverlies (inlegkruisje per dag). na cytotec had ik nog 6 dagen elke avond wat slijm met heel klein beetje vers bloed, dan had ik s avonds ook wat lage rug/buikpijn. op de 6e dag kwam er nog een stuk zwangerschapsweefsel uit en daarna was dat verlies en de pijn voorbij. ik herken dat precies in jouw verhaal. misschien echo laten doen omdat er toch nog een klein beetje weefsel zit?
Ja maar met die bosbessenjam avonden kan ik me gewoon niet voorstellen dat er nog wat zit. Ik heb het zkhele gebeld. Het kan echt wel volgens hun. Voor de zekerheid over een week een controle.
Ik ongeveer 1 week, toen verloor ik een enorm stolsel en verloor ik een paar dagen beetje bruin. Kan het geen restweefsel zijn wat je heb? Beterschap.
Die bosbessenjam blijft me toch een mysterieus gegeven .zolang er vers bloed is (ook al is het zo weinig)lijkt me de kans toch groot dat er nog iets inieminie zit... ik herken dat gewoon van mezelf en schrok me ook een hoedje als er nog ineens iets uitviel die jam was ms gewoon gestolde klonters bloed van de ingreep? Goed dat je een echo hebt, die zal snel duidelijkheid brengen en dan kan je verder.